  • Data: 2011-06-13 11:37:13
    Temat: Re: "uspokajacz sygnału"
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nfjav6loj6boo7ocvkqtde8pmont8d992t@4ax.com...
    > On Sun, 12 Jun 2011 22:54:15 +0200, Feromon wrote:
    >
    > A moze problem jest w calkiem czym innym - jaki jest czujnik
    > temperatury, moze tam lapie jakies zaklocenia.

    Wejście analogowe ma zaimplementowany filtr cyfrowy.
    Dawałem tam 10 sekundowe uśrednianie, więc tu raczej zakłócenia nie było.
    Zresztą mam podgląd temp nawiewu. Nie zmienia się - a regulator kręci nadal.
    Więc ten filtr raczej przeszkodzi niż pomoże.

    Przydałby się taki filtr na wyjściu, ale niestety - brak.

    Feromon