  • 1. Data: 2010-01-30 18:48:52
    Temat: uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon
    Od: K <...@...c>

    witam,

    od razu napisze ze to nie moja aukcja i wklejam link jako ciekawostke:

    http://www.allegro.pl/item900948884_uslysz_osobe_dzw
    oniaca_zanim_odbierzesz_telefon.html

  • 2. Data: 2010-01-30 19:08:06
    Temat: Re: uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > http://www.allegro.pl/item900948884_uslysz_osobe_dzw
    oniaca_zanim_odbierzesz_telefon.html

    Pewnie za dlugo nie pochodzi.
    Skoro pisza, ze wysylaja telefon, to pewnie to jakis bug sieci wspolgrajacy
    z konkretnym modeluem telefonu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-01-31 02:18:31
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-01-30 20:08, SDD wrote:
> [...]
    >
    > Pewnie za dlugo nie pochodzi.
    > Skoro pisza, ze wysylaja telefon, to pewnie to jakis bug sieci wspolgrajacy

    Zmodyfikowany telefon. Ale nie bug sieci :) tylko ficzer.
    W momencie jak jest alerting to zgodnie z protokolem kanal rozmowny jest
    juz zestawiony (bo sygnaly centrali sa przysylane przez zdalna centrale
    glosowo wlasnie). Ale dla uzytkownika otwierany jest dopiero po
    odebraniu polaczenia. Tu widac zrobili tak ze nie odbiera polaczenia a
    odblokowuje mozliwosc slyszenia drugiej strony.
    Ciekawe w sumie jak to zostalo zrobione.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-01-31 11:06:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:hk2p9q$kvj$1@inews.gazeta.pl...

    > Zmodyfikowany telefon. Ale nie bug sieci :) tylko ficzer.

    Ja bym powiedzial jednak, ze bug!
    W koncu mozliwa jest jednostronna komunikacja za darmo (na koszt
    operatorow).
    Ciekawe, czy jest tak w kazdej sieci, czy tylko w P4 - z ktorej pochodzi
    numer w tresci aukcji i o ktorej czesto wspominaja uzytkownicy wypowiadajacy
    sie na forum "Wykopu".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-01-31 16:31:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > Ciekawe, czy jest tak w kazdej sieci, czy tylko w P4 - z ktorej pochodzi
    > numer w tresci aukcji i o ktorej czesto wspominaja uzytkownicy

    Kiedyś mi się tak działo samo z siebie na moich telefonach AT&T
    w USA - ja miałem Razr Motoroli. Za pierwszym razem myślałem,
    że mi się wydaje że słyszę oddechy osoby zanim odbierze telefon
    i muzykę w jego samochodzie w czasie sygnału :-)
    Ale stało się tak jeszcze 2-3 razy zanim przestało...

    A więc jest to na 100% możliwe. W USA jednak płacą przeważnie
    obie strony za połączenie z komórki, więc żaden interes w używaniu
    takiego "ficzerka" może poza wlaśnie podsłuchiwaniem co mówią.

    Swoją drogą ciekawe czy w USA naliczają połączenie wychodzące
    nawet gdy odbierający nie podniesie słuchawki - muszę to sprawdzić.

  • 6. Data: 2010-01-31 19:40:48
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 31.01.2010 17:31, Pszemol pisze:

> [...]
    >
    > Swoją drogą ciekawe czy w USA naliczają połączenie wychodzące nawet
    > gdy odbierający nie podniesie słuchawki - muszę to sprawdzić.

    Nie wiem jak jest teraz, bo konkurencja robi swoje, ale nie tak dawno w
    USA płaciło się za "airtime", czyli za zajęcie zasobów radiowych -
    niezależnie od tego, czy to rozmowa przychodząca, czy wychodząca i czy
    połączenie zostanie odebrane czy też nie.

    Marek

  • 7. Data: 2010-02-01 01:47:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message

> [...]
    > niezależnie od tego, czy to rozmowa przychodząca, czy wychodząca i czy
    > połączenie zostanie odebrane czy też nie.

    Gdybym miał zgadywać to też tak bym zgadł...
    Następnym razem jak będę gadał z przedstawicielem AT&T to się dopytam.

  • 8. Data: 2010-02-01 09:26:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    > A więc jest to na 100% możliwe. W USA jednak płacą przeważnie
    > obie strony za połączenie z komórki, więc żaden interes w
    > używaniu
    > takiego "ficzerka" może poza wlaśnie podsłuchiwaniem co mówią.

    Ale polaczenia jeszcze nie ma. Chyba ze w USA sie liczy od
    pierwszego dzwonka :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-02-01 13:31:03
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > od razu napisze ze to nie moja aukcja i wklejam link jako ciekawostke:
    >
    > http://www.allegro.pl/item900948884_uslysz_osobe_dzw
    oniaca_zanim_odbierzesz_telefon.html

    tak trochę poza tematem

    ciekawostka :)

    Swojego czasu moze 10 lat temu
    Pewnien znajomy z studiów znał metode
    jak dzwonic z automatu na koszt tp

    Po ok 1 roku nagle do tego stoipnia bezczelnie wszyscy wydzwaniali,
    z srebrnych automatów, ze kolejki się robily na kilka godzin stania przy
    uczelni,
    nawet portierka prosila o wykrecenia numeru do niemiec, Była to kombinacja
    wciśnięcia jakiegoś klawisza
    na klawiaturze, chyba B, i wbica z telefonu gsm numeru, tp rozwiązała
    ten problem wyłaczając te klawiatury w wszystkichautomatach na terenie
    miasta :)

    na początu tez sprzedawali tę informacje :)

  • 10. Data: 2010-02-01 14:07:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > na początu tez sprzedawali tę informacje :)

    No - ja mysle, ze pewnie to dlugo nei pochodzi.
    Nie wiem, czy zarobia na tym cos - za tysiaka to sam bym sie zastanowil, czy
    moze nei kupic, ale dyche wydac na cos, co moze pochodzi z miesiac to IMHO
    glupota

    Pozdrawiam
    SDD