  • Data: 2016-12-31 22:04:57
    Temat: Re: usb -> rs232
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> szukaj wiadomości tego autora

    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:

    > No właśnie nie wiem. Wtyk i gniazdo, to chyba każdy wie o co chodzi w rozumieniu
    elektrycznym. No ale jeśli mówisz o gnieździe w wersji męskiej, bądź wtyku w wersji
    żeńskiej, to zaczyna strach się bać.... Sorry.. Żadnego produktu mi nie sprzedasz..
    Boję się !!! Jesteś INNY !!

    Mniej strachu (w Nowym Roku) Stachu!
    https://b2b.harting.com/ebusiness/pl/pl/productconfi
    gurator
    (w pewnym obszarze Siedlec wystepuje silne nagromadzenie tychże złącz )

    Włodek ;-)