  • 51. Data: 2009-05-07 17:27:12
    Temat: Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 07 May 2009 07:51:15 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Czy ja wiem? Rzadko kiedy chyba modem GSM jest _wyłącznym_ dostępem do sieci
    > w każdych warunkach. Konfigurujesz laptoka w domu/sklepie i wyruszasz w teren.

    Jasne. A wracając do sterowników zawartych w urządzeniu - widzę jeszcze
    jedną zaletę takiego rozwiązania; bardzo się może przydać w netbookach,
    z reguły pozbawionych możliwości odczytu płytek CD/DVD na których
    alternatywnie producent urządzenia takie sterowniki zwykle podaje.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 52. Data: 2009-05-08 05:40:40
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Michal Kawecki napisał(a):

> [...]
    > z reguły pozbawionych możliwości odczytu płytek CD/DVD na których
    > alternatywnie producent urządzenia takie sterowniki zwykle podaje.

    ... które to netbooki oczywiście pozbawione są jakichkolwiek możliwości
    połączenia z siecią.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 53. Data: 2009-05-08 16:01:45
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 08 May 2009 07:40:40 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > ... które to netbooki oczywiście pozbawione są jakichkolwiek możliwości
    > połączenia z siecią.

    Ale instalacja ze sticka jest o wiele wygodniejsza niż szukanie miejsca,
    gdzie możnaby się podpiąć do sieci, bo się raptem okazało że w systemie
    brak sterowników.

    Ta dyskusja nie prowadzi do niczego. Z mojej strony EOD.

  • 54. Data: 2009-07-21 06:33:41
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 03.05.2009 18:42, Michal Kawecki pisze:
    > Ależ ja to doskonale wiem. Na przykład, nie wolno dawać pełnej wolności
    > garstce ludzi blokujących trasę szybkiego ruchu w Warszawie. Trafiona
    > analogia?

    Przyznam, że nie wiem o co chodzi.

> [...]
    > jakim jest UPS firmy Ever. Na firmowej płytce znalazłem stosowny
    > programik. Przeczytałem opis, skompilowałem, odpaliłem, zainstalował
    > się. Działa? Nie działa. O co chodzi? Ano o to, że ten biedny program
    > nie był w stanie sam znaleźć sobie portu USB, do którego wpięty był ten
    > UPS. Trzeba było wykonać parę zaklęć w terminalu, przeedytować stosowny
    > plik .ini i wykonać restart usługi. Konia z rzędem temu, kto zrobi to
    > bez minimum podstawowej wiedzy na temat Linuksa. I co - mam uwierzyć, że
    > dla ZU taka procedura to bułka z masłem, tak?

    Kiedyś ZU używali MS-DOSa. A wcześniej CP/Ma. I radzili sobie
    jakoś, a nawet edytowali AUTOEXEC.BAT, ręcznie instalowali
    programy i tworzyli własne skrypty automatyzujące pracę.

    Dlaczego zatem wzrost liczby ZU przerodził się w regres wyma-
    gań stawianych tymże ZU?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 55. Data: 2009-07-21 18:41:21
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message
> [...]
    > programy i tworzyli własne skrypty automatyzujące pracę.
    > Dlaczego zatem wzrost liczby ZU przerodził się w regres wyma-

    sam sobie odpowiedziales - kiedys bylo to narzedzie pracy
    ludzi ktorzy faktycznie go potrzebowali, potrafili komputer
    wykorzystac i przeczytac helpa

    dzisiaj jest to obowiazkowy sprzet dla kazdego, zdecydowana
    wiekszosc wskakuje na nasza klase i allegro oraz uzywa gg,
    wzglednie obejrzy film - zagra w cos

    nie ma to juz nic wspolnego z narzedziem pracy a jest czysta
    rozrywka

  • 56. Data: 2009-07-21 20:47:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tg" d14ba$4a660bf0$59641b7f$6...@n...upc.ie

> [...]
    > wzglednie obejrzy film - zagra w cos
    >
    > nie ma to juz nic wspolnego z narzedziem pracy a jest czysta

    Na początku miało być inaczej -
    świetliste kręgi chóry i stopnie abstrakcji
    ale nie udało się oddzielić dokładnie
    ciała od duszy [..]

    Na początku miało być inaczej -

    komputery służyły pracy, nie zabawie, a zabawę wprowadzono
    do PeCeta, aby zachęcić pospólstwo... Pisano własne programy,
    dawano potężne wsparcie softu do pisania tychże własnych
    programów, w szkołach uczono programowania, myślenia
    [spójnego i odpowiedzialnego]...

    ale nie udało się oddzielić dokładnie
    marketingu od duszy [..]

    Dziś w szkołach uczą defragmentacji dysku... :)

    --spacja
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2009-07-22 19:46:56
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.07.2009 20:41, tg pisze:
> [...]
    > wzglednie obejrzy film - zagra w cos
    >
    > nie ma to juz nic wspolnego z narzedziem pracy a jest czysta

    Niestety.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |