  • 11. Data: 2009-09-12 06:40:33
    Temat: Re: uporczywe "głuche" i anonimowe telefony
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:r2s40c2ot7mm$.1uxaakpp3wzbp.dlg@40tude.
    net...

    > Np. Advanced Call Manager.

    Do tego nie potrzeba symbiana. Część telefonów oferuje białe listy.

  • 12. Data: 2009-09-12 10:13:27
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Alojzy Zakalec wrote:

    > Pytanie: czy ofiara takich poczynań jest całkowicie bezbronna,

    Zgłosić na policję.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 13. Data: 2009-09-12 19:13:24
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 08:40:33 +0200, qwerty napisał(a):

    > Do tego nie potrzeba symbiana. Część telefonów oferuje białe listy.

    Od kiedy do Advanced Call Managera nie potrzeba symbiana?
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 14. Data: 2009-09-12 19:15:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 21:13:24 +0200, Błażej napisał(a):

    > Od kiedy do Advanced Call Managera nie potrzeba symbiana?

    część tej funkcjonalności - opisane powyżej jako biała lista - jest od lat
    wbudowana w telefony SonyEricssona.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2009-09-12 19:58:35
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > część tej funkcjonalności - opisane powyżej jako biała lista - jest od lat
    > wbudowana w telefony SonyEricssona.

    Mało tego za pomocą patcha w większości modeli można ją przerobić na
    "czarną listę".

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 16. Data: 2009-09-13 09:38:08
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 20:15:32 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > część tej funkcjonalności - opisane powyżej jako biała lista - jest od lat
    > wbudowana w telefony SonyEricssona.

    Wiem o tym.
    Tylko, że kolega qwerty powinien to napisać koledze Piotrowi.
    Co do tej wspaniałej funkcjonalności SE to to jest tylko namiastka czegoś
    takiego jak biała lista. Mam K550i i można w nim ustawić połączenia tylko z
    wybranymi numerami, ale proszę sprawdzić ile się tam tych numerów mieści -
    u mnie chyba z 10. Jak dla mnie, to żadna funkcjonalność.
    Z drugiej strony lepszy rydz niż nic.

  • 17. Data: 2009-09-13 09:39:21
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 21:58:35 +0200, Bart napisał(a):

    > Mało tego za pomocą patcha w większości modeli można ją przerobić na
    > "czarną listę".

    To już jest lepsze rowiązanie.

  • 18. Data: 2009-09-14 14:41:41
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Poza wymienionym Advanced Call Managerem jeszcze np BlackList

  • 19. Data: 2009-09-15 19:38:33
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    W Plusie jest możliwość zablokowania połączeń przychodzących z ukrytych
    numerów. O ile oczywiście to by koleżankę interesowało. Nie wiem, jak jest
    u innych operatorów, ale to dość poręczna usługa, którą uruchomiłem na
    wszystkich numerach.
    --
    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 20. Data: 2009-09-15 19:46:26
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    Do tego nie trzeba koniecznie Symbiana.
    Takie coś jest dostępne w standardowym menu każdego Sony Ericssona i
    nazywa się "filtr połączeń".
    --
    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl