  • Data: 2010-07-14 06:02:00
    Temat: Re: upał - ciuchy
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zyga wrote:
    > Powitać
    >
    > Jak się ubieracie w te upały do miasta?
    > Wczoraj wróciłem z roboty w krótkim rękawku. Niby fajnie, ale psyche
    > klęka, świadomość o tym co będzie przy głupim szlifie odbiera całą
    > frajdę. A w ciuchach wiadomo, masakrycznie gorąco.

    Mieszkam na pustyni Arizonskiej, teraz mamy 33 w nocy a 45 w dzien,
    takze sie czuje upowazniony do komentarza ;-). Naszczescie w pobliskich
    gorach tak schodzi do 30.

    Na trasy, pelna skora plus zolw. Jest tak goraco, ze nawet nie mam czasu
    sie spocic :-). Ale parujaca z ciala woda dziala oziebiajaca i w
    polaczeniu ze skora tworzy bardzo fajna warstwe izolujaca.

    3 tygodnie temu zrobilismy jednowniowa trase ok 1000km z czego ponad
    polowa w 35C a 100kmowy finisz w 40+C. Rzeczywiscie problem sie zaczyna
    jak temp > temperatury ciala. Trzeba bardzo duzo pic, najlepiej zaczac
    dzien przed podroza.

    Po miescie - pelne buty + kurtka cos w tym rodzaju
    http://www.motorcycle-superstore.com/1/1/39/13189/IT
    EM/Joe-Rocket-Yamaha-Champion-Mesh-Jacket.aspx
    . rekawice skorzane.

    Na pocenie rak odkrylem takie cus http://www.antimonkeybutt.com/ - cos
    podebnego jak sie uzywa dla noworodkow.

    A.