  • Data: 2004-03-02 14:41:12
    Temat: Re: upadło?ć WP
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [----]

    >Ja znam drugiego - Krzysztof Heller (do niedawna wiceminister)

    Ja znam go osobiście, ale nie zaliczam do polityków, podobnie jak np. prof.
    Religi. Wiceminister to jest taki szczebel, na którym czasami lądują ludzie "z
    klucza", ale czasem po prostu ludzie znający się na rzeczy, bo ktoś musi
    przecież coś w tym rządzie robić poza gadaniem głupot. Natomiast z polityków
    sensu stricte, to jeszcze Król z KPN (podobnie jak Pawlak, był nawet członkiem
    PSI).
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O