  • 81. Data: 2011-02-26 11:04:56
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-26 10:02, J.F. pisze:

    > Zaraz, ja sie moze myle, ale aluminiowe zaciski ma wiele samochodow.
    > A reszta oczywiscie stalowa i nic sie nie utlenia.
    >
    > Aluminium jakies specjalne dali ?
    >
    > J.

    Nowe to chyba wszystkie mają aluminiowe zaciski :)

    Pozdrawiam !

  • 82. Data: 2011-02-26 11:11:39
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > I nastała taka niezręczna cisza....

    Jaka cisza, ja podając ceny - podawałem ceny tego samego producenta do
    wszystkich przykładów ;)

    Pozdrawiam !

  • 83. Data: 2011-02-26 12:37:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-26 11:11, Czarek Daniluk pisze:

    > Jaka cisza, ja podając ceny - podawałem ceny tego samego producenta do
    > wszystkich przykładów ;)

    Ty - a i owszem. Ale wiesz co miałem na myśli. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 84. Data: 2011-02-26 14:53:29
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Ty - a i owszem. Ale wiesz co miałem na myśli. :P

    Jak kupię C5 to nie zamierzam ukrywać co robiłem, nie ukrywam też że na
    początku go odrazu zagazuję :)
    Mam nadzieję że będę jakoś spokojnie się kulał, samochód jest duży
    wewnątrz, za kierownicą sprawia naprawdę bardzo poprawne wrażenie :)
    Jak Krzysiu Niemkiewicz kupi też C5 to się obaj przesiądziemy z
    niemieckich rechotów we francuskie, on w rechota a ja w benzyniaka
    zgazowanego :)

    Pozdrawiam !

  • 85. Data: 2011-02-26 15:12:48
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 10:02:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zaraz, ja sie moze myle, ale aluminiowe zaciski ma wiele samochodow.

    Które?
    OIDP z popularnych marek to tylko VAG od 2000 któregoś, no Porsche i
    podobne też.

    W VAGach zacisk z żeliwem praktycznie się nie styka - zacisk jednotłoczkowy
    "pływający" w PSA jest zacisk stały dwutłoczkowy z dużą powierzchnią styku
    z żeliwnym wahaczem.

    > A reszta oczywiscie stalowa i nic sie nie utlenia.

    Jak nic? Sól drogowa ich nie niszczy?

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 86. Data: 2011-02-27 11:25:04
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 23-02-2011 o 22:20:52 Krzysztof Matyasik <m...@w...pl> napisał(a):

    > Hmm... o tym nie pomyślałem. Widziałem jeden egzemplarz z odsuniętymi
    > maksymalnie siedzeniami i z tyłu było naprawdę słabo :) nie wpadłem na
    > pomysł, aby sprawdzić, jak siedzi się z przodu przy takim ustawieniu.

    To zobacz, jak masz ponad 2 metry to z tyłu będzie ciasnawo, ale jak masz
    normalne wymiary 175-180 to fotela do tyłu maksymalnie nie dajesz.

    Każdy sprawdza ile jest miejsca z tyłu przy maksymalnym odsunięciu
    siedzenia, ale już nikt nie sprawdza ile jest wtedy z przodu!
    Ustaw fotel jak pasuje i zobacz ile jest z tyłu. Będzie wtedy naprawdę
    dobre porównanie.

  • 87. Data: 2011-02-28 11:42:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 15:12:48 +0100, A.K. wrote:

    >Które?
    >OIDP z popularnych marek to tylko VAG od 2000 któregoś, no Porsche i
    >podobne też.

    Hm, wydawalo mi sie ze to bardziej popularne rozwiazanie, ale moze sie
    myle. Tak na szybko - to mi wyglada na aluminium:
    http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-bmw-e36-przod-i14
    59241674.html
    http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-opel-astra-zafira
    -tyl-2-szt-kompl-i1464844898.html
    http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-audi-a4-a6-vw-pas
    sat-nowy-tyl-i1433433989.html

    >W VAGach zacisk z żeliwem praktycznie się nie styka - zacisk jednotłoczkowy
    >"pływający" w PSA jest zacisk stały dwutłoczkowy z dużą powierzchnią styku
    >z żeliwnym wahaczem.

    Ale nawet te jednotloczkowe mogly byc np na klinach i tez mialy duzy
    styk. A i prowadnice chyba nie zawsze sa izolowane.

    >Jak nic? Sól drogowa ich nie niszczy?

    Mialem na mysli reszte elementow piasty - niby korozja
    elektrochemiczna powinna szalec .. a w praktyce jakos nie szaleje i te
    zaciski wytrzymuja latami.
    Ale widac francuzy potrafia zrobic problem tam gdzie go nie ma -
    zaciski, cewki :-)

    J.