  • 71. Data: 2011-02-25 20:04:54
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 19:53:12 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > Jakoś mi się tylko z menelm kojarzy to słowo. ;-)

    Klasyków nie oglądasz ;)

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 72. Data: 2011-02-25 20:10:40
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 19:52:05 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > Najlepszy stosunek wartości do ceny.

    A widzisz, to prawie jak u mnie. :)

  • 73. Data: 2011-02-25 20:57:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Krawczyk" <a...@a...secretkey.eu> napisał w
    wiadomości news:1jgurtsg35k2f$.dlg@secretkey.eu...

    > A widzisz, to prawie jak u mnie. :)

    Oczywiście masz rację - gdybym potrzebował auta klasy D, C5 byłby na pewno
    pierwszym wyborem.
    Pamiętam że onegdaj kosztował coś koło 68 tys, czyli niewiele więcej niż
    ceed czy bravo które również rozważałem.

  • 74. Data: 2011-02-25 21:26:21
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Ok, bardzo wszystkim dziękuje za cenne uwagi, jednak się przydały! Jutro
    jadę oglądać dwie C5-ki, myślę, że którąś z nich już wrócę :) Oba 2.0HDi,
    kombi, jeden 2005 a drugi 2006 rok.
    Może jeszcze zdąży ktoś dorzucić jakąś praktyczną uwagę, na co szczególnie
    zwrócić uwagę oglądając autka?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 75. Data: 2011-02-25 21:32:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 21:26:21 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

> [...]
    > kombi, jeden 2005 a drugi 2006 rok.
    > Może jeszcze zdąży ktoś dorzucić jakąś praktyczną uwagę, na co szczególnie

    to samo co w każdym aucie, płyn hydrauliczny powinien być czysty,
    pomarańczowy.
    Sprawdź czy nie powyłamywali mocowań podłokietnika, są dosyć delikatne.
    Pierdoła, ale mówi conieco o eksploatacji auta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 76. Data: 2011-02-25 22:06:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Za to pomysł wkładania najtańszych badziewnych zamienników do
    > zawieszenia czy hamulców jak najbardziej świadczny... o pomysłodawcy.

    I nastała taka niezręczna cisza....

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 77. Data: 2011-02-25 23:14:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    > Tak ale tam montowali też mocniejsze silniki niz 2.0 HDI.
    > O innych (sprężynowych) Citkach nie wspomnę - C4.

    3.0V6 to tez zaden sportowiec, a nic mocniejszego nie montowali.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 78. Data: 2011-02-25 23:17:38
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 21:26:21 +0100) ktos podajacy sie za Krzysiek Niemkiewicz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Poczytaj sobie tutaj:
    http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/
    viewforum.php?forum=17

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 79. Data: 2011-02-25 23:46:39
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 22:14:29 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    > 3.0V6 to tez zaden sportowiec, a nic mocniejszego nie montowali.

    Cinqecento Sporting 1.1 też nie sportowiec ale w porównaniu do 700 to
    szatan.
    Podobnie HDI(136) do V6 207KM czy 235KM(Carlson).

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 80. Data: 2011-02-26 10:02:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Feb 2011 19:26:21 +0100, Adam Krawczyk wrote:

    >Już pisałem, aluminiowe zaciski do żeliwnych wahaczy były montowane już w
    >BX, da sie zapobiegać korozji, wystarczy odizolować aluminium od żeliwa.

    Zaraz, ja sie moze myle, ale aluminiowe zaciski ma wiele samochodow.
    A reszta oczywiscie stalowa i nic sie nie utlenia.

    Aluminium jakies specjalne dali ?

    J.