  • 61. Data: 2011-02-25 15:46:04
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Tak samo jak E30 i MX5 :)

    Nie znam takich marek. ;-)

  • 62. Data: 2011-02-25 15:52:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-23, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
    > - Volvo V70 (podobno koszmarnie drogi serwis)

    W porównaniu do Astry czy Golfa napewno droższy :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 63. Data: 2011-02-25 18:01:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-25, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Wszystkie z powyższych były nowe, a nie używane, więc nie ściemniaj.
    > A to, że do jakiejś marki brak jest TAŃSZYCH zamienników, zdecydowanie NIE
    > ŚWIADCZY na jej korzyść.

    Za to pomysł wkładania najtańszych badziewnych zamienników do
    zawieszenia czy hamulców jak najbardziej świadczny... o pomysłodawcy.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 64. Data: 2011-02-25 19:03:33
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:00:41 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > Citroen C5: 350-500 zł
    >
    > oraz z allegro:
    >
    > Audi: od 100 zł
    > Passat: od 219 zł
    > Alfa 166: od 99 zł
    > BMW: od 135 zł
    >
    > Faktycznie, od 350 niedrogo jak jasna cholera.

    Znaczy z allegro. OK. To faktycznie.
    Czujnik ABS do Audi na allego za 20 zł kupi.

    Ile kosztuje amortyzator przedni (Sachs, Kayaba) do Passata czy Audi z
    136KM silnikiem diesla (2005r)? W C5 (2.0HDI 136KM) w okolicach 170zł (nie
    allegro). Wahacz no tak ale który, zostawmy to lepiej.

    Zwracam honor. Citroen jest drogi.
    Nie mam zamiaru cie uswiadamiać, nawet jest mi to na rękę.
    Co cię zmusiło do zakupu Ceed'a?

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 65. Data: 2011-02-25 19:06:06
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:57:17 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > To te zaciski powodują, że jest możliwość regulowania prześwitu guzikiem w
    > kabinie?

    Problem jest znany od dawna (ogniwo) i można temu bardzo tanio zapobiegać.

    > Oj, to chyba je sobie zafunduję.

    Nie rób tego. :)

  • 66. Data: 2011-02-25 19:21:33
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:10:42 +0000 (UTC), użytkowmik Piotr Klimek
    napisał(a):

    > To fakt, cytryny sa tanie i traca szybko na wartosci.

    No właśnie z powodów: "podobno", "mówią że", "na f", "słynie", "a na
    giełdzie".
    Ale czy to źle? Dla mnie wręcz przeciwnie.

    > Za to komfort hydro
    > jest na prawde trudny do przecenienia.

    To fakt.

    > Zakladajac, ze ktos nie szuka
    > sportowych wrazen to C5 jest na prawde swietnym dupowozem.

    Tak ale tam montowali też mocniejsze silniki niz 2.0 HDI.
    O innych (sprężynowych) Citkach nie wspomnę - C4.

  • 67. Data: 2011-02-25 19:26:21
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 13:55:40 +0000 (UTC), użytkowmik Piotr Klimek
    napisał(a):

    > Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:54:49 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Moze w MKIII poprawili w MKI i MKII sa takie same niestety.

    Już pisałem, aluminiowe zaciski do żeliwnych wahaczy były montowane już w
    BX, da sie zapobiegać korozji, wystarczy odizolować aluminium od żeliwa.

  • 68. Data: 2011-02-25 19:37:36
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 15:13:01 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > Jedyne co mnie powstrzymuje to gabaryty.
    > Do czegoś mniejszego (C4?) nie wkładali tego zawieszenia?

    Ostatni najmniejszy z był GSA.
    Potem już tylko "medel class".

  • 69. Data: 2011-02-25 19:52:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Krawczyk" <a...@a...secretkey.eu> napisał w
    wiadomości news:

    > Co cię zmusiło do zakupu Ceed'a?

    Najlepszy stosunek wartości do ceny.

  • 70. Data: 2011-02-25 19:53:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Krawczyk" <a...@a...secretkey.eu> napisał w
    wiadomości news:rr602tt7hc0v.dlg@secretkey.eu...

    > Ostatni najmniejszy z był GSA.
    > Potem już tylko "medel class".

    Jakoś mi się tylko z menelm kojarzy to słowo. ;-)