  • 51. Data: 2011-02-25 15:10:42
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 15:08:17 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W sumie jest to jakaś opcja na tuning zawieszenia, C5 tak jak inne Citroeny
    > zapewne mocno leci z ceną, więc nie zdziwiłbym się, gdybym dał radę zamienić
    > Ceeda na na równoletniego C5 bez większej dopłaty.
    > A już na pewno byłaby ona mniejsza, niż koszt montażu pneumatycznego
    > zawieszenia do Ceeda. ;-)

    To fakt, cytryny sa tanie i traca szybko na wartosci. Za to komfort hydro
    jest na prawde trudny do przecenienia. Zakladajac, ze ktos nie szuka
    sportowych wrazen to C5 jest na prawde swietnym dupowozem, zwlaszcza z
    automatyczna skrzynia.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 52. Data: 2011-02-25 15:10:54
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 14:03, Kamil wrote:

    > Toc jajca sobie robie, ja tez chetnie czasem zamienilbym impreze na cos,
    > co nie wybija zebow na dziurach i nie pali 20 na 100. :)

    Wbrew pozorom Impreza po 2000 toku to dobry kompromis pomiedzy rodzinnym
    dupowozem a czyms do zabawy, kombi pojemne, utrzymanie nie zrujnuje.
    Zmienilem na GTka i jest o wiele bardziej surowy, ale jezdzilem dwa lata
    modelem z 2005 i nadawal sie tak samo do pojechania bokiem po sniegu i
    odwozenia dzieciaka do przedszkola, a przy okazji nie zakopie sie na
    wycieczce w gory.

    Kamil

  • 53. Data: 2011-02-25 15:11:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego najfajniej jest miec kilka pojazdow do roznych zadan. Dla mnie
    > samochod to dupowoz a pasje motoryzacyjne realizuje na motocyklach
    > sportowych i enduro,

    To jest jakaś myśl.
    Ja akurat z dwóch kółek już wyrosłem, bez chęci do powrotów, ale jakieś
    fajne 4 kółka do zabawy by się zdały.
    Widział ktoś używanego Caterhama w dobrym stanie? ;-)

  • 54. Data: 2011-02-25 15:11:54
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 14:10, Piotr Klimek wrote:
> [...]
    > jest na prawde trudny do przecenienia. Zakladajac, ze ktos nie szuka
    > sportowych wrazen to C5 jest na prawde swietnym dupowozem, zwlaszcza z

    Jak pomysle, ze przed swietami prawie kupilem za grosze BXa 4x4, ale nie
    mialem czasu jechac po niego pol kraju, to pluje sobie w brode do tej pory.

    Kamil

  • 55. Data: 2011-02-25 15:12:41
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:10:54 +0000) ktos podajacy sie za Kamil
> [...]

    > modelem z 2005 i nadawal sie tak samo do pojechania bokiem po sniegu i
    > odwozenia dzieciaka do przedszkola, a przy okazji nie zakopie sie na

    Mnie jednak odstraszyly koszty serwisu i spalanie.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 56. Data: 2011-02-25 15:13:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > jest na prawde trudny do przecenienia. Zakladajac, ze ktos nie szuka
    > sportowych wrazen to C5 jest na prawde swietnym dupowozem, zwlaszcza z

    Jedyne co mnie powstrzymuje to gabaryty.
    Do czegoś mniejszego (C4?) nie wkładali tego zawieszenia?
    OIDP do jakieś Picasso chyba tak, ale jak taki klocek jeździ?

  • 57. Data: 2011-02-25 15:16:06
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 15:11:23 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To jest jakaś myśl.
    > Ja akurat z dwóch kółek już wyrosłem, bez chęci do powrotów, ale jakieś

    No, mozliwosc zrobienia sobie krzywdy jest dosc demotywujaca. Dlatego
    szosowym moto staram sie smigac jak najwicej po torach a jak najmniej po
    asfalcie. A na enduro w blocie przy odrobinie rozwagi ciezko sie powazniej
    uszkodzic.

    > fajne 4 kółka do zabawy by się zdały.
    > Widział ktoś używanego Caterhama w dobrym stanie? ;-)

    Z tych tanszych to E30, albo MX5 rozpatrywalem jak szukalem czegos co
    mialoby pelnic role drugiego motocykla, ale ostatecznie stanelo na
    enduraku.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 58. Data: 2011-02-25 15:16:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 15:13:01 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jedyne co mnie powstrzymuje to gabaryty.
    > Do czegoś mniejszego (C4?) nie wkładali tego zawieszenia?
    > OIDP do jakieś Picasso chyba tak, ale jak taki klocek jeździ?

    Picasso AFAIK ma hydro tylko z tylu. C4 maja zwykle plebejskie sprezyny :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 59. Data: 2011-02-25 15:18:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Z tych tanszych to E30, albo MX5 rozpatrywalem jak szukalem czegos co
    > mialoby pelnic role drugiego motocykla, ale ostatecznie stanelo na

    Caterham to samochód, a nie motocykl.

  • 60. Data: 2011-02-25 15:19:14
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 15:18:38 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino

    Tak samo jak E30 i MX5 :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02