  • 1. Data: 2015-11-01 20:14:29
    Temat: uklad hamulcowy
    Od: mariusz bmw <m.jablonski74@_NOSPAM_onet.eu>

    Witam mam pytanie jezdze bmw f650gs mialem sutacje w ktorej nacisnalem
    nozny hamulec i pedal hamulca wpadl w przyslowiowa podloge po kilku
    minutach pracy silnika wszystko wrocilo do normy .Poziom plynu prawidlowy

  • 2. Data: 2015-11-01 20:57:23
    Temat: Re: uklad hamulcowy
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "mariusz bmw" <m.jablonski74@_NOSPAM_onet.eu> napisał w
    wiadomości news:46d0534a27376aa248590dbf952c52fd$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Witam mam pytanie jezdze bmw f650gs mialem sutacje w ktorej nacisnalem
    > nozny hamulec i pedal hamulca wpadl w przyslowiowa podloge po kilku
    > minutach pracy silnika wszystko wrocilo do normy .Poziom plynu prawidlowy

    Za wczesnie ruszyles. Najpierw trzeba zaczekac az sprezarka napompuje
    powietrza do ukladu. Cisnienie musi wzrosnac do 6-8 bar i dopiero potem w
    trase.

    --
    Grzybol