  • 1. Data: 2010-10-18 23:36:31
    Temat: układ scalony 4 tranzystory smd
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Szukam układu scalonego smd zawierającego minimum 4 tranzystory . Coś w
    rodzaju UL1111 jak pamiętam
    Marek S

  • 2. Data: 2010-10-19 00:09:07
    Temat: Re: uk?ad scalony 4 tranzystory smd
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 10/18/2010 07:36 PM, Marek S wrote:
    > Szukam uk?adu scalonego smd zawieraj?cego minimum 4 tranzystory . Co? w
    > rodzaju UL1111 jak pamietam

    To mają być "gołe" tranzystory? Chodzi o miejsce czy o to żeby było w
    jednym "kawałku"? Jeśli do cyfrówki i zależy Ci na miejscu, to może coś
    z serii RN160{7,8,9}? Każy zawiera 2 tranzystory npn z rezystorami,
    całość zamknięta w malutkiej obudowie SM6. Nawet dwie takie kostki zajmą
    mniej miejsca niż układ scalony w obudowie SO. RN2607-9 zawieraja
    komplementarne tranzystory pnp.

    j.

  • 3. Data: 2010-10-19 12:16:16
    Temat: Re: układ scalony 4 tranzystory smd
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Marek S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szukam układu scalonego smd zawierającego minimum 4 tranzystory . Coś w
    > rodzaju UL1111 jak pamiętam

    LM3045/LM3046/LM3086 ew. szukaj w necie pod "transistor array"

    e.

  • 4. Data: 2010-10-19 12:19:03
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Raczej gołe bo tranzystor ma pracować jako wtórnik emiterowy , przeglądnę
    dokumentacje i dostępność
    Marek S

  • 5. Data: 2010-10-20 07:50:14
    Od: "tadeusz" <t...@o...pl>

    http://sklep.avt.pl/p/pl/3291/uklad+scalony+ul1111.h
    tml
    cena 60gr.

  • 6. Data: 2010-10-20 08:12:08
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 10/20/2010 03:50 AM, tadeusz wrote:
    > http://sklep.avt.pl/p/pl/3291/uklad+scalony+ul1111.h
    tml
    > cena 60gr.

    Ale to jest DIP a miało być SMD. Googlając na szybko znalazłem kilka
    układów podobnych do UL1111, występujących w obudowach sm: CA3083,
    MC3346, LM3046.
    Wyglądają na obecnie produkowane, ale nie wiem jak z dostępnością i
    cenami w PL. Myślę że coś jednak się uda znaleźć. Szukać pod hasłem
    "general purpose transistor array" albo "transistor array".

    pzdr.
    j.

  • 7. Data: 2010-10-21 13:12:38
    Temat: Re: uk3ad scalony 4 tranzystory smd