    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ? [OT] dłuższe
    Date: Wed, 30 Mar 2011 06:23:29 +0200

    W dniu 2011-03-29 22:20, Karolek pisze:

> [...]

    A z tym się niestety zgodzę. Jeśli dzisiaj w Wielkiej Brytami przepisy
    BHP nie pozwalają w armii wykonywać pewnych ćwiczeń na poligonach to
    znaczy, że koniec jest bliski. Normy Euro dotyczą również sprzętu
    wojskowego. Dlaczego Chiny mają teraz jak by nie patrzeć sukces
    gospodarczy? Nie mają tam absurdalnego BHP, praw pracowniczych,
    demokracji. Mają za to 10 dni urlopu. :)

    Czy chciałbym tam mieszkać? Pewnie nie. Chociaż jest zastanawiająca
    rzecz: W Europie jak umrze starzec, to wszyscy mówią no i OK, ten już
    swoje przeżył, poszalał, był stary i schorowany, już się nie męczy.
    Jak umrze dziecko, to wielka tragedia o której piszą w prasie.

    W Azji jak umrze dziecko, to trudno - zrobimy nowe. A jak umrze
    starzec to dramat, ponieważ był on bardzo cenny dla społeczności
    gdyż swoją wiedzą i doświadczeniem mógł pomóc ludziom. Nam się to
    w głowach trochę nie mieści, ale tak jest.

    Budowanie w Europie przepisów na wszystko wyłącza u ludzi myślenie
    i inicjatywę. I człowiek "demokracji" w starciu z barbarzyńcą
    nie ma niestety szans. Ja tam daje europie jeszcze z 50 lat.
    Potem upadnie tak jak Rzym. Więc jak czytam o pomysłach na zero
    emisji za 40 lat, to nie widzę tego.