  • Data: 2011-03-31 09:53:29
    Temat: Re: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    > Akumulator może być mniejszy i lżejszy niż wodór (w opakowaniu).
    > Ogniwa LiPol już dziś to zapewniają. Ale nie jest to ani to tanie,
    > ani bezpieczne, ani trwałe.

    Ani nie likwiduje problemu ładowania, no chyba że wymyślą sposób ekspresowej
    wymiany akumulatorów na stacjach ładowania, ale wtedy akumulatory musiałyby
    być standaryzowane dla wszystkich aut.

    > Czyli wybór między dżumą a cholerą - jak napisałem :)
    > Nic z tego sensownego nie będzie dopóki nie pojawi się lepszy sposób
    > magazynowania.

    Jak nie będzie jak już jest?
    Skoro auto istnieje, jeździ i zapewnie zupełnie satysfakcjonujące warunki,
    to jak możesz napisać że nie będzie?
    A to pierwszy model - nie mam wątpliwości że dałoby się to zrobić lepiej.

    Problem jest tutaj raczej z drugą stroną, skoro jak ludzie piszą produkcja
    wodoru na dużą skalę jest droga i mało realna.