    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ?
    Date: Wed, 30 Mar 2011 13:38:18 +0200

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:imv457$avf$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dobra, nie rozumiesz.

    Nie, to Ty nie rozumiesz co jest plusem samochodu.
    To że nadaje się on wyłącznie do jazdy miejskiej, to minus a nie plus.

    >Chodzi po prostu o to, że ten samochód do jazdy miejskiej

    Nie wymyślaj pierdół o których nikt nie pisał.
    Mowa była o samochodach normalnych, takich do wszystkiego.
    Zarówno do dojazdu do pracy, do wypadu nad morze albo za granicę gdy zajdzie
    ochota, a także do wyjazdu na wczasy.

    > W przypadku wakacji ? Jedziesz na miejsce pociągiem lub samolotem a tam w
    > razie potrzeby wynajmujesz elektryczny samochód.

    Którym nawet nie dojedziesz do interesujących Cię atrakcji w jeden dzień.
    Już widzę jak jadę znad morza Jońskiego na Sycylię, wjeżdżam na Etnę i
    wracam elektrycznym samochodem.

    > Na czym miałaby polegać jej ślepota ?

    Na tym że tracisz najważniejszą cechę samochodu - możliwość jazdy non stop
    tak długo jak się zechce.
    Kilka minut przerwy na normalne tankowanie pomijam rzecz jasna.

    > Po co na odległość ?

    Po to żeby można jechać te kilkadziesiąt razy dłużej niż go ładować.
    Tak jak obecnie po 5 minutowym tankowaniu możesz sobie spokojnie jechać
    przez 8 h, albo i więcej gdy masz duży bak i mało palącego diesla.

    >Wystarczy miejsca parkingowe wyposażyć w gniazdko.

    Pod warunkiem że miejsca parkingowe będą ruchome i będą jechać wraz z moim
    samochodem autostradą.
    Wtedy faktycznie wystarczy.

    Autokuszetka to faktycznie jest jakiś pomysł, nawet próbowałem go zastosować
    rok temu przy wyjeździe do Czarnogóry, ale koszty okazały się niewspółmierne
    do zysku.