  • 1. Data: 2014-11-19 01:55:54
    Temat: uciekła mi przepióreczka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Przegapiłem ostatnie w Polsce GA-Z77X-UD3H, GA-Z77X-D3H

    argh :/

    Musze coś kupić co obsługuje xp na zapas ;)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-11-19 02:05:29
    Temat: Re: uciekła mi przepióreczka
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-11-19 o 01:55, PiteR pisze:
    > Przegapiłem ostatnie w Polsce GA-Z77X-UD3H, GA-Z77X-D3H
    >
    > argh :/
    >
    > Musze coś kupić co obsługuje xp na zapas ;)

    A czy próbowałeś odpalać XP na tych "nieobsługujących"? I z czym miałeś
    problem? Bo ja jakoś nawet nie sprawdzałem, czy obsługują czy nie, w
    UEFI przełączałem na Legacy i jechałem z tematem, i problemu nie było...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2014-11-19 07:22:48
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message news:m4gqfj$v5l$1@node1.news.atman.pl...

    > A czy próbowałeś odpalać XP na tych "nieobsługujących"? I z czym miałeś
    > problem? Bo ja jakoś nawet nie sprawdzałem, czy obsługują czy nie, w
    > UEFI przełączałem na Legacy i jechałem z tematem, i problemu nie było...

    Problem najczęściej z grafiką Intela. Tylko.
    Niekiedy jakoś sie uruchomi na sterownikach znalezionych jako Haswell for XP. Ale
    zazwyczaj jest Code 10.

  • 4. Data: 2014-11-19 08:32:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 01:55, PiteR pisze:
    > Przegapiłem ostatnie w Polsce GA-Z77X-UD3H, GA-Z77X-D3H

    A takie GA-Z77-DS3H ?? nie powiem czym się różnią bo nie wnikałem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-11-19 21:13:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ggs pisze tak:

    > Problem najczęściej z grafiką Intela. Tylko.
    > Niekiedy jakoś sie uruchomi na sterownikach znalezionych jako
    > Haswell for XP. Ale zazwyczaj jest Code 10.

    Nie próbowałem. Chętnie posłucham czy da się i w jakiej konfiguracji.

    Czyli jeśli dobrze rozumiem z oddzielna kartą graficzną nie powinno być
    problemu z uzyskaniem działającego xp?

    --
    Piter

  • 6. Data: 2014-11-19 21:13:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Chris pisze tak:

    > A takie GA-Z77-DS3H ?? nie powiem czym się różnią bo nie wnikałem.

    no trzeba będzie kupić

    --
    Piter

  • 7. Data: 2014-11-20 06:43:55
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > Czyli jeśli dobrze rozumiem z oddzielna kartą graficzną nie powinno być
    > problemu z uzyskaniem działającego xp?

    O ile ta karta posiada normalne działające drivery dla XP to oczywiście.

  • 8. Data: 2014-11-20 09:24:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 21:13, PiteR pisze:

    > no trzeba będzie kupić

    Jest tego prawie 30 sztuk na magazynie dystrybutora więc luzik :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-11-20 22:17:08
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 19/11/2014 00:55, PiteR wrote:

    > Przegapiłem ostatnie w Polsce GA-Z77X-UD3H, GA-Z77X-D3H
    > Musze coś kupić co obsługuje xp na zapas ;)

    Z ciekawosci, moge zapytac po jakiego grzyba Ci te XP (i czemu nie mozna
    go odpalac wirtualnie)?

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2014-11-21 10:37:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    G Nowak pisze tak:

    > Z ciekawosci, moge zapytac po jakiego grzyba Ci te XP (i czemu nie
    > mozna go odpalac wirtualnie)?

    ntg ale ci odpowiem. Wirtualnie odpalać na czym? Na jakimś Linuksie?
    Nie chce mi się tego uczyć. Bo ja niczego innego nie potrzebuję niż xp.
    Z programów MS korzystam jedynie z Notatnika.

    Ma chodzić Kerio 2.15 (do blokowania reklam), Xnews, Opera, Miranda,
    Irfan, Winamp, freeCommander i MPC HC. Jeśli którykolwiek z tych
    programów nie działa na powyżej xp to system taki jest mi nieprzydatny.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?