  • 1. Data: 2010-07-21 09:49:28
    Temat: ubezpieczenie na urlopowy wyjazd
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Czy kupowal ktoś z Was
    ubezpieczenie na wyjazd urlopowy na terenie kraju?

    chodzi mi o takie, że jak się popsuje auto to dostanę zastępcze
    na dojazd do domu i odstawią mi grata na moją posesję na lawecie?

    jakie mogą być stawki takiego ubezpieczenia jednorazowego?
    jaką firme polecacie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-22 10:38:42
    Temat: Re: ubezpieczenie na urlopowy wyjazd
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-07-21 09:49, Amir pisze:
    > Czy kupowal kto? z Was
    > ubezpieczenie na wyjazd urlopowy na terenie kraju?
    >
    > chodzi mi o takie, ?e jak si? popsuje auto to dostan? zast?pcze
    > na dojazd do domu i odstawi? mi grata na moj? posesj? na lawecie?
    >
    > jakie mog? by? stawki takiego ubezpieczenia jednorazowego?
    > jak? firme polecacie?
    >

    > pozdrawiam

    Zamiast coś takiego tylko na urlop polecam wykupić sobie assistance w
    SOS PZMOT. Płacisz, zależnie jaki program sobie wybierzesz, około stówke
    na rok i jesteś spokojny o auto w całym kraju lub zagranicą.

  • 3. Data: 2010-07-22 14:09:23
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Zamiast coś takiego tylko na urlop polecam wykupić sobie assistance w
    > SOS PZMOT. Płacisz, zależnie jaki program sobie wybierzesz, około stówke
    > na rok i jesteś spokojny o auto w całym kraju lub zagranicą.

    nie słyszałem o nich,
    dzięki za info
    poczytam
    pozdrawiam