  • 21. Data: 2010-03-09 15:51:21
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 09-03-2010 15:12, R.M. pisze:
    > Witam,
    > Dlaczego ubezpieczenie OC jest w takiej postaci jak obecnie? tzn ze
    > placimy roczna skladke, i jak nie spowodujemy wypadku to pieniadze
    > przepadaja ...
    >
    > powinno byc tak, ze wplacam kaucje, jesli nie spowoduje wypadku to te
    > pieniadze w raz z odsetkami sa zwracane w momencie gdy wyrejestrowuje
    > samochod, natomiast prowizje firmy ubezpieczeniowe powinny sciagac
    > wylacznie od osob, ktore powoduja wypadki

    No patrz, a ja się ubezpieczyła na życie i jak przeżyłam rok to mi też
    składki nie chcieli zwrócić.
    Ba, nie okradli mi mieszkania, nie zalałam sąsiada, nie musiałam się
    leczyć za granicą, nie naraziłam klienta na szkodę i jeszcze parę innych
    rzeczy. I co? Ani grosza nie zwrócili!!!

    CHAMSTWO!!! ZŁODZIEJSTWO!!! I W OGÓLE!!!

    MSPANC

    <i teraz się przekonamy, kto w dzieciństwie za mało czytał>

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2010-03-09 15:54:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Och, straszne. Tylko jaki sens jest czytać coś, co mieć trzeba, a
    > liczy się tylko cena?

    Żeby wiedzieć, za co się płaci. Pamiętaj, że jeśli byś przekroczył sumę
    ubezpieczenia - to resztę bulisz sam.

  • 23. Data: 2010-03-09 15:54:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > W jakich?

    Przecyztaj OWU.

  • 24. Data: 2010-03-09 16:07:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 09 Mar 2010 15:17:10 +0100, w <hn5luq$8kh$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    krzysiek82 <s...@u...pl> napisał(-a):

    > Pewnie Cię to nie pocieszy, ale w innych krajach jest drożej.

    Ale pewnie za to nie spotyka Ciebie takie "szczęście" przy likwidacji szkód jak
    u nas.

  • 25. Data: 2010-03-09 16:13:02
    Od: "f" <...@g...ij>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > spokojnie, po co odrazu obrazac ludzi? poprostu nie wiedzialem ile
    > wynosi maks. odszkodowanie za wypadek

    Poczytaj na OC do ilu milionów EUR twoja ubezpieczalnia odpowiada
    Wjedź w przystanek pełen ludzi i opłać im renty.
    Alternatywnie daj się przejechać, by nie zginąć, ale znacznie
    okaleczyć.
    Może zrozumiesz sens ubezpieczenia

  • 26. Data: 2010-03-09 16:17:49
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/09/2010 03:51 PM, Maddy wrote:

> [...]
    >
    > CHAMSTWO!!! ZŁODZIEJSTWO!!! I W OGÓLE!!!
    >

    > MSPANC
    >
    > <i teraz się przekonamy, kto w dzieciństwie za mało czytał>

    i po co ta ironia? czytalas caly watek? napisalem wyraznie, ze nie
    wiedzialem ile wynosi maks. suma ubezpieczenia i rezygnuje z tego pomyslu

  • 27. Data: 2010-03-09 16:26:06
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > spokojnie, po co odrazu obrazac ludzi? poprostu nie wiedzialem ile wynosi
    > maks. odszkodowanie za wypadek

    to Ci powiem - 50kpln za wymuszenie pierwszeństwa na motocykliście.
    Ten z urazami głowy i ręki, szpital + rechabilitacja. A mogło być jeszcze
    więcej.
    Moto do kasacji.
    tu masz relatywnie tani motocykl i tylko jedna ofiara - daje obraz?

    grzech
    nyska

  • 28. Data: 2010-03-09 16:41:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w
    > Dlaczego ubezpieczenie OC jest w takiej postaci jak obecnie? tzn
    > ze placimy roczna skladke, i jak nie spowodujemy wypadku to
    > pieniadze przepadaja ...

    Taka juz natura ubezpieczen. To nie bank

    > powinno byc tak, ze wplacam kaucje, jesli nie spowoduje wypadku
    > to te pieniadze w raz z odsetkami sa zwracane

    Oczywiscie mozna. Tzn mozna by tak dopuscic.

    Pytanie czy masz pol miliona euro, bo taka jest obecnie gorna
    granica odpowiedzialnosci ubezpieczyciela, zaraz .. a moze juz
    wiecej ?

    No i co z reszta .. wsiasc do samochodu nie moga, poki tyle nie
    uskladaja ?
    Czy moze dla nich jakies dogodne ubezpieczenia ? :-)

    Zawsze tez mozna w ogole zrezygnowac z obowiazkowego OC.
    Kto nie ma, ten ryzykuje calym majatkiem .. a reszta sie
    dobrowolnie ubezpiecza, bo moze ich trafic niewyplacalny :-)

    > w momencie gdy wyrejestrowuje samochod, natomiast prowizje firmy
    > ubezpieczeniowe powinny sciagac wylacznie od osob, ktore powoduja
    > wypadki

    Firmy ubezpieczeniowe nieglupie, zaraz by ci zaproponowaly
    ubezpieczenie od tego :-)
    Rozsadni ludzie by kupili :-)

    > pytam, dlaczego na kazdym kroku jestesmy okradani przez rzad
    > (ktory ustanowil, takie przepisy jak przymusowe OC) oraz firmy
    > ubezpieczeniowe?

    No coz, nie czuje sie specjalnie okradany. Place 300zl rocznie,
    byle stluczka bedzie kosztowac dziesiecioletnia skladke.
    A jest jakas gwarancja ze nie spowoduje byle stluczki, albo
    drozszego wypadku.

    Dobrze jest jak jest z tymi ubezpieczeniami. Moze tylko trzeba
    pozwolic wypowiedziec polise w dowolnym momencie.

    J.

  • 29. Data: 2010-03-09 16:42:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > Pewnie Cię to nie pocieszy, ale w innych krajach jest drożej.

    Jestes pewny? Bo ja nie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-03-09 16:43:36
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Ale pewnie za to nie spotyka Ciebie takie "szczęście" przy likwidacji szkód jak
    > u nas.

    dawno nie miałem okazji korzystać i niech tak pozostanie :)

    --
    krzysiek82