  • Data: 2010-03-10 15:31:42
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hn88gv$nft$1@news.onet.pl...

    > Może jako jedyny potrafię myśleć? Czy możesz jakoś uzasadnić tezę, że
    > teraz, bez regresu mogę ubezpieczyć pojazd za 500zł, a gdyby
    > ubezpieczyciel miał do mnie regres, to brałby większą składkę?

    bo teraz za te 500 ubezpieczy sie np 10000 osob
    jak wprowadza twoje postulaty to za te 500 ubezpieczy sie np 5000 pozostale
    ubezpieczy sie za 50, to tyle bedzie z regresem, wiec juz strata, bo ilosc
    wypadkow taka sama, regres bedzie, a i owszem, pytanie tylko z ilu osob, i w
    jakim czasie uda sie tego regresu dokonac, dodatkowe koszty prawnicze,
    odzyskiwanie lub nie itd, jakos jestem dziwnie spokojny, ze albo te z
    regresem nie beda tak atrakcyjne cenowo, albo skladki bez regresu pojda w
    gore