  • 11. Data: 2010-02-08 11:29:06
    Temat: Re: ubezpieczenie AC motocykla
    Od: Belgu <b...@w...pl>

    On 8 Lut, 11:50, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 8 Lut, 11:44, Belgu <b...@w...pl> wrote:
    > Wysłałem Ci wczoraj maila na priv, dostałeś? :-)

    Tak dzieki. Zaraz sie tym zajme.

  • 12. Data: 2010-02-08 12:46:51
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-07 20:45, doktorski pisze:

    > Przypadkiem nie podawaj wartosci rynkowej. Podaj nizsza - zaplacisz
    > mniejsza skladke. I tak, w przypadku ewentualnej szkody, Allianz
    > zanizy znacznie wartosc motocykla. Dowody na priva. Niestety a
    > autopsji.... (moja drynda stracila na wartosci jakies 2 kola w ciagu
    > 1,5 miesiaca).
    mi po ok po 3tygodniach strtacil na wartosci dokladnie 2kola

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 13. Data: 2010-02-08 18:21:01
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 7 Lut, 15:33, Belgu <b...@w...pl> wrote:

    > Podaj mi troche danych a wycenie Tobie ubezpieczenie AC.
    > Jestem agentem Allianz :)
    >
    > Potrzebuje:
    > - jaki to motocykl? (marka, model)
    > - kod pocztowy rejestracji pojazdu?
    > - pojemnosc silnika?
    > - data produkcji, rejestracji i data waznosci badania technicznego?
    > - ile masz ukonczonych lat?
    > - wartosc motocykla w PLN?

    hej,
    wyślę Ci info na priva - wylicz proszę składkę
    dzięki

  • 14. Data: 2010-02-08 19:07:47
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 8 Lut, 11:44, Belgu <b...@w...pl> wrote:

    > Hmm... nie zamierzam z Toba polemizowac bo nie znam szczegolow
    > jednakze moze ta sytuacja miala miejsce bo np wykupiles niepelne
    > ubezpieczenie AC? Np z udzialem wlasnym jak i utrata wartosci na
    > czesciach
    > jak i calosci sprzetu?
    Bylbym zaznaczyl, gdyby tak bylo. Nie bawie sie w udzialy wlasne - po
    to jest AC zeby mnie - jakby co - walilo.

    > Niektorzy agenci podaja wlasnie wyceny do tego
    > typu ubezpieczen czego akurat ja nie robie bo daje do pelnego (full
    > opcje).
    Jesli mialbys ochote zapoznac sie z *pelna* korespondencja z moim TU
    oraz przekonac sie jak likwidatorzy wykorzystuja wszelkie mozliwosci
    opoznienia wyplaty odszkodowania to zapraszam na priva. Biore
    odpowiedzialnosc za to co napisalem.

    > Co do wartosci to nie do konca tak jest. Klient decyduje na ile
    > ubezpiecza
    > pojazd... ale jak zawyzy mocno jego wartosc i dojdzie do szkody to
    > na bank CLS w ubezpieczalni sprawdzi ile ten pojazd jest naprawde
    > warty.
    A znasz zapisy OWU? IMO nie masz racji. W moim przypadku na wycenie
    wniosku o ubezpieczenie, jak i na kalkulacji wartosci pojazdu po
    szkodzie, figuruje zapis: "wycena na podstawie systemu Audatex".

    > Poza tym juz po miesiacu od ubezpeiczenia wartosc pojazdu spada.
    To naturalne. Rozumiem nawet, ze obnizyli wartosc o kilka setek za
    dodatkowe 5 kkm nawiniete w te 1,5 miesiaca. Ale pozostale 8% utraty
    wartosci to przegiecie. IMO. Liczac w taki sposob drynda po roku
    powinna byc warta niemal zero. Tak?

    > W przypadku bardzo drogich pojazdow spada radykalnie (proporcjonalnie
    > do ceny).
    To znaczy jak radykalnie? Gdzie moge sie dowiedziec ile miesiecznie
    traci na wartosci BMW K1200S? To nie jest motoykl nowy, z salonu,
    tylko 4-latek.

    > Ubezpieczalem motocykle wielu znajomych jak i osob z roznych forow.
    > Byly zglaszane szkody z tych ubezpieczen. Nikt nie narzekal, ze zostal
    > oszukany na wycenie itp. Poza tym sam jestem motocyklista.
    Alez ja do Ciebie nic nie mam. Zupelnie nic. Jak jednak widzisz, nie
    tylko ja w tym watku uwazam, ze wycena na dzien wniosku i na dzien
    szkody powstalej tuz po ubezpieczeniu jest - delikatnie mowiac - nie
    fair.

    pzdr, dr
    K12S/525, Fujara na wydaniu

  • 15. Data: 2010-02-08 20:12:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 20:07, doktorski pisze:
    W moim przypadku na wycenie
    > wniosku o ubezpieczenie, jak i na kalkulacji wartosci pojazdu po
    > szkodzie, figuruje zapis: "wycena na podstawie systemu Audatex".

    w moim przypadku było odwrotnie-(wycena po szkodzie z OC) wartość
    rocznika w systemie była jakieś 30% wyższa od wartości mojego moto,byłem
    baardzo zadowolony:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S