  • Data: 2011-12-08 16:53:41
    Temat: Re: ubek
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/12/2011 12:00, J.F wrote:
    > Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    >

    > Sie czasem zastanawialem jak ja przezylem - na przednim siedzeniu, bez
    > pasow - bo syrenka nie miala, a to siedzenie sie w dodatku odchylalo do
    > przodu bez zadnej blokady.
    >
    > Chyba ze w tym tajemnica naszego wysokiego udzialu zabitych w wypadkach
    > - z uwagi na niewielka ilosc samochodow, a pozniej paliwa, ogolna liczba
    > nigdy nie byla problemem, a stare samochody naprawde nie byly bezpieczne.

    Już kiedyś podawałem statystyki i niezbyt chce mi się jeszcze raz
    szukać, przejrzyj archiwum. 20 lat temu samochodów było dużo mniej, a
    ludzi ginęło na drogach więcej, niż teraz.

    A że tobie nic się nie stało? Z wojny też wielu wraca, ale żaden nie
    twierdzi, że jest równie bezpieczna co spacer po parku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net