  • 61. Data: 2009-10-26 13:23:21
    Temat: Re: [tylko WM] Skazany na dotykowca... Ktory ekran najmniej delikatny? [+refleksja]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    ALEX John Calder napisał(a):

    > Jeden Dominik może sobie twierdzić co chce. Poradziłem sobie z Symbianem
    > to poradzę sobie z Windows Mobile. A jeden Dominik, który ma
    > BenQ-Siemens, tak nadaje się do oceniania faceta posiadającego HTC Touch
    > Diamond, jak hipopotam do baletu.

    Napisałem Ci jak krowie na granicy- nabijam się tylko z tego, że na podane
    na srebrnej tacy rozwiązanie reagujesz "O babciu, jakie to trudne".
    Nie oceniam samego systemu, ani tego, czy go opanujesz, czy nie
    (prawdę mówiąc, zwisa mi to).

    A wartościowanie ludzi przez pryzmat posiadanego sprzętu (oczywiście
    im bardziej "profesjonalnego" i "multimedialnego", tym lepiej...)
    świadczy tylko o wartościującym.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 62. Data: 2009-10-26 16:56:38
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Olgierd ni au koto ha itsumo tanosii

    > Arystokrata, psia jego mać!

    A niby gdzie się wywyższam? Chciałem mieć Windows Mobile i mam. Symbian już
    mi się znudził

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.