  • 51. Data: 2009-10-24 09:19:23
    Temat: Re: [tylko WM] Skazany na dotykowca... Ktory ekran najmniej delikatny? [+refleksja]
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Oct 2009 11:14:04 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Wypisz sobie wszystkie w kolejności i sprawdź, czy prawdą jest, że
    >parzyste wydania działały, a nieparzyste nie :-)

    To nieprawda. Po prostu nie instaluje sie nic z MS dopoki nie pojawi
    sie SP2 :-)

    J.

  • 52. Data: 2009-10-24 09:21:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Oct 2009 09:50:52 +0100, Waldek Godel wrote:

    >To na ówczesny czas były bardzo dobre systemy.

    To byly bardzo zle systemy.

    Dobry byl XP, i po czesci 98/2

    J.

  • 53. Data: 2009-10-24 09:25:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Oct 2009 11:21:40 +0200, J.F. napisał(a):

    > To byly bardzo zle systemy.
    >
    > Dobry byl XP, i po czesci 98/2

    Mylisz się, ale to nie jest temat na tą grupę. Jak dla mnie EOT (w tym
    podtemacie)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 54. Data: 2009-10-24 10:22:28
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To byly bardzo zle systemy.
    >
    > Dobry byl XP, i po czesci 98/2

    XP i 2000 były dobre.

  • 55. Data: 2009-10-24 11:42:46
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    Jak długo używasz WM?

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 56. Data: 2009-10-24 12:23:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Oct 2009 13:42:46 +0200, ALEX John Calder napisał(a):

    > Jak długo używasz WM?

    Odkąd powstało.
    A wcześniej od WindowsCE 2.0

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 57. Data: 2009-10-24 12:36:53
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Odkąd powstało.
    > A wcześniej od WindowsCE 2.0

    Zapytałem jedynie bo jeden Dominik wyśmiewa mnie że po niecałym tygodniu
    posiadania sprzętu z WM jestem słabszy niż Ty.

  • 58. Data: 2009-10-26 08:38:10
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    ALEX John Calder napisał(a):

    > Zapytałem jedynie bo jeden Dominik wyśmiewa mnie że po niecałym tygodniu
    > posiadania sprzętu z WM jestem słabszy niż Ty.

    Jeden Dominik twierdzi jedynie, że skoro nie rozumiesz łopatologii,
    to raczej z Tobą- nie z systemem- musi być coś nie tak. Amen.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 59. Data: 2009-10-26 10:46:30
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Dominik & Co ni au koto ha itsumo tanosii

    > Jeden Dominik twierdzi jedynie, że skoro nie rozumiesz łopatologii,
    > to raczej z Tobą- nie z systemem- musi być coś nie tak. Amen.

    Jeden Dominik może sobie twierdzić co chce. Poradziłem sobie z Symbianem to
    poradzę sobie z Windows Mobile. A jeden Dominik, który ma BenQ-Siemens, tak
    nadaje się do oceniania faceta posiadającego HTC Touch Diamond, jak
    hipopotam do baletu.

  • 60. Data: 2009-10-26 11:04:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 11:46:30 +0100, ALEX John Calder napisał(a):

    > A jeden Dominik, który ma BenQ-Siemens, tak nadaje się do oceniania
    > faceta posiadającego HTC Touch Diamond, jak hipopotam do baletu.

    Arystokrata, psia jego mać!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd