  • 31. Data: 2009-10-22 11:44:44
    Temat: Re: [tylko WM] Skazany na dotykowca... Ktory ekran najmniej delikatny? [+refleksja]
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Auto calls records -nagrywa, alreader2-do czytania ksiazek w wielu
    > uzywanych formtach, mocha FTP- serwer ftp, przydaje sie gdy chce

    A czym wyczajasz IP jakie dostal smartphone?

    JA

  • 32. Data: 2009-10-22 20:59:20
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > eee??? Przecież to jest w systemie...

    eeee? nie wiedziałem. Człowiek uczy sie do konca życia....

    napisz prosze cos wiecej o systemowej możliwości uruchamiania aplikacji
    jednym nacisnieniem klawisza ( długim, albo 2szybkie) bo normalne
    nacisniecie wybiera nazwe z ksiazki..

    ToMasz

  • 33. Data: 2009-10-22 21:01:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > A czym wyczajasz IP jakie dostal smartphone?
    >
    > JA

    ja mam w domu swój router z wifi, i on rozpoznaje po MAC adresie
    urządzenia. PRzydziela stałe adresy paru sprzętom, w tym telefonom.

    ToMasz

  • 34. Data: 2009-10-22 21:09:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 22:59:20 +0200, ToMasz napisał(a):

    > napisz prosze cos wiecej o systemowej możliwości uruchamiania aplikacji
    > jednym nacisnieniem klawisza ( długim, albo 2szybkie) bo normalne
    > nacisniecie wybiera nazwe z ksiazki..

    W Settings jest pozycja Buttons, gdzie można przypisywać znaczenie
    klawiszom. To czy obsługuje inne funkcje zależy od modelu i systemu, w
    Kaiserze z WM65 tylko jeden z nich systemowo obsługuje długie wciśnięcie.
    Ale są jeszcze darmowe tweakery..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2009-10-23 07:56:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Oct 2009 11:26:13 +0100, Waldek Godel wrote:
    >"Powiedzieć, że Jobs ma obsesję na punkcie kontroli, to powiedzieć, że
    >deszcz jest mokry. Tworząc pierwszego Maca, inżynierowie chcieli zostawić
    >puste sloty na rozbudowę komputera zgodną z potrzebami klientów. Jobs był
    >temu przeciwny, bo wtedy przestałaby to być jego maszyna.

    Popatrz na pecety. Fajne uniweralne maszynki, maja 7 slotow zeby
    klient mogl sobie skonfigurowac pod wlasne potrzeby .. i co z tego
    zostalo ? A Amiga miala to wszystko juz 20 lat temu i byla tansza :-)

    >I dalej się w to bawi: w jego najnowszych laptopach kupujący nie mogą nawet zmienić
    >baterii."

    Wymiana baterii w laptopie to osobny problem. Wielu klientow i tak nie
    wymieni.

    >"Według psychiatry i badacza zjawiska przywództwa Jobs jest "produktywnym
    >narcyzem". Traktuje świat jako efekt uboczny istnienia jego samego,
    >ewentualnie jako piramidę z nim na szczycie, kilkoma inteligentnymi ludźmi
    >trochę niżej i resztą z nas - kretynów - na dole. Klient kretyn nie zawsze

    Ciekawe co ten psychiatra powie o Gatesie :-)

    >ma rację. W pierwszym okresie mawiało się, że dział marketingowy Apple
    >składał się z Jobsa i lustra: szef patrzył w nie i zadawał sobie pytanie,
    >czego chce."

    W sumie .. czemu nie. Patrzac na wyniki firmy to nie bylo to az takie
    zle :-)

    J.

  • 36. Data: 2009-10-23 08:22:50
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > W sumie .. czemu nie. Patrzac na wyniki firmy to nie bylo to az takie
    > zle :-)

    ale niestety tylko dla firmy i Stefana J.:-(

  • 37. Data: 2009-10-23 08:56:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 09:56:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > Popatrz na pecety. Fajne uniweralne maszynki, maja 7 slotow zeby
    > klient mogl sobie skonfigurowac pod wlasne potrzeby .. i co z tego
    > zostalo ? A Amiga miala to wszystko juz 20 lat temu i byla tansza :-)

    Zostało to co w zasadzie potrzeba - wciąż są płyty główne z 7 slotami.
    Tylko co tam włożysz? Modem? kto tego uzywa jeszcze?
    Kartę sieciową? jest na płycie
    Kartę muzyczną? to samo
    Sterownik skanera? a kto takie jeszcze robi, wszystko na usb albo sieciowe
    itp, itd.. 99.99% tego co mozesz podpiąć jest teraz na USB albo
    zintegrowane, więc dlatego masz 8 portów USB i możesz jeszcze huba podpiąć.

    > Wymiana baterii w laptopie to osobny problem. Wielu klientow i tak nie
    > wymieni.

    Nawet jak się uszkodzi? Bo ja już mam drugą...

    > W sumie .. czemu nie. Patrzac na wyniki firmy to nie bylo to az takie
    > zle :-)

    Źle. To znaczy dobrze dla akcjonariuszy. Dobrze dla innych bo jest
    konkurencja.
    Źle dla ludzkości, bo to znaczy, że film "Idiocracy" przybliża się bardziej
    do realnego życia, towar jest kupowany wyłącznie na podstawie image i
    opakowania, w dodatku za chore pieniądze. Czyli źle to świadczy o rozsądku
    ludzi. Milionów ludzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 38. Data: 2009-10-23 13:13:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > itp, itd.. 99.99% tego co mozesz podpiąć jest teraz na USB albo
    > zintegrowane, więc dlatego masz 8 portów USB i możesz jeszcze huba

    Błąd, sloty to podstawa, USB to niestety nie rozwiązanie problemu. Ja
    potrzebuje min. 3, na karte video, kontroler ide/sata, tuner tvsat/dvbt.

  • 39. Data: 2009-10-23 13:18:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 23 Oct 2009 15:13:52 +0200, BaX napisał(a):

    > Błąd, sloty to podstawa, USB to niestety nie rozwiązanie problemu. Ja
    > potrzebuje min. 3, na karte video, kontroler ide/sata, tuner tvsat/dvbt.

    A po co kontroler IDE/SATA? Będziesz mieć 7 dysków i więcej?

    A co do tunerów - są na usb i na minPCI-X, nie ma problemu. Więc pozostaje
    jeden (albo dwa w zależności od wymagań) slot PCi-X x16, który ma większość
    płyt. Jeden slot ekstra ma również większość płyt. Jak widać - da się.
    Tyle, że ta dyskusja zaczyna wykraczać poza tematykę tej grupy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 40. Data: 2009-10-23 14:20:23
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A po co kontroler IDE/SATA? Będziesz mieć 7 dysków i więcej?

    Teraz mam 7, trudno żebym wyrzucił np. 320GB dyski IDE bo TAK.

    > A co do tunerów - są na usb i na minPCI-X, nie ma problemu.

    Jest problem, trzeba kupować urządzenia na usb które są droższe, po za tym
    absurdem jest kupowanie nowego urządzenia . W dodatku tworzą niepotrzebną
    plątaninę kabli, po co jak można to mieć wszystko w środku? PCI-X to tez
    bzdura, kolejne nowe urządzenie i zazwyczaj są w takim miejscu że grafa
    'dwuslotowa' je przysłania.

    A gdzie kontroler firewire który nie każda z płyt ma?