  • 21. Data: 2009-10-22 05:12:26
    Temat: Re: [tylko WM] Skazany na dotykowca... Ktory ekran najmniej delikatny? [+refleksja]
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ale to nie jest wina systemu. To jest wina paranoi Dżobsa, który lubi
    > mieć wszystko pod kontrolą, nawet to co już sprzedał. Nie tak całkiem
    > dawno był świetny artykuł o nim i Applu, przekrój jego wyczynów w
    > zasadzie od początków istnienia firmy, może go gdzieś odkopię

    Czekam, odkop. A co do systemu to nie paranoja tylko chytrość Jobsa.
    Wszelkie aplikacje *muszą* być z AppStore. Żenada. Dlatego wybrałem Windows
    Mobile :-D

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 22. Data: 2009-10-22 05:21:28
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    ToMasz ni au koto ha itsumo tanosii

    > co z mojego i780 moze mi ktokolwiek skasować? (mam 2 płatne programy i
    > 20 freeware, oficjalny wm6.1)
    > wyjaśnij albo przeproś.

    Podzielisz się tymi freeware?

  • 23. Data: 2009-10-22 09:29:36
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    ALEX John Calder pisze:
    > ToMasz ni au koto ha itsumo tanosii

    > Podzielisz się tymi freeware?

    Auto calls records -nagrywa, alreader2-do czytania ksiazek w wielu
    uzywanych formtach, mocha FTP- serwer ftp, przydaje sie gdy chce
    zobaczyć fotki zrobione telefonem 3 min temu, na ekranie PC. Mdic-
    słownik, i do niego bazy w postaci: ang-pl, ger-pl, pl-angl,
    encyklopedia, sł wyr obcych... zastosowan od groma. TCPmp-odtwarzacz
    wszystkiego (filmów w różnych kodowaniach)tMan -taki niby task manager,
    ale przedewszystkim po kliknieciu w krzyzyk zamyka program, ale nie
    każdy. bo naprzykład total commandera nie zamykam nigdy wiec tMan też
    nie moze. xnview - do obrazków, bo ja niemam dobrej przegladarki - ty
    raczej bedziesz miał od HTC. NAtomiast ja mam klawisze, wiec mnie
    AEButton+(7$) załatwia te i inne ( "latarka" szybki sms, szybki
    appointment, rotate screen, kalkulator itp) programy(ich uruchomienie)
    jednym przyciskiem.
    ToMasz

  • 24. Data: 2009-10-22 09:32:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 11:29:36 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Auto calls records -nagrywa, alreader2-do czytania ksiazek w wielu
    > uzywanych formtach, mocha FTP- serwer ftp, przydaje sie gdy chce

    tak, alreader2 wymiata.. szkoda tylko, że tak trzeba się naszukać w
    internecie wersji z angielskim menu

    > wszystkiego (filmów w różnych kodowaniach)tMan -taki niby task manager,
    > ale przedewszystkim po kliknieciu w krzyzyk zamyka program, ale nie
    > każdy. bo naprzykład total commandera nie zamykam nigdy wiec tMan też

    No to jest domyślnie załatwione w HTC

    > raczej bedziesz miał od HTC. NAtomiast ja mam klawisze, wiec mnie
    > AEButton+(7$) załatwia te i inne ( "latarka" szybki sms, szybki
    > appointment, rotate screen, kalkulator itp) programy(ich uruchomienie)

    eee??? Przecież to jest w systemie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 25. Data: 2009-10-22 10:26:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 07:12:26 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Czekam, odkop.

    Ufff.. cudem się udało
    http://www.dziennik.pl/magazyn-dziennika/article4346
    82/Jobs_czlowiek_ktory_stworzyl_potege_Apple.html
    w tekście jest naprawdę kilka niezłych smaczków, np to:

    "Powiedzieć, że Jobs ma obsesję na punkcie kontroli, to powiedzieć, że
    deszcz jest mokry. Tworząc pierwszego Maca, inżynierowie chcieli zostawić
    puste sloty na rozbudowę komputera zgodną z potrzebami klientów. Jobs był
    temu przeciwny, bo wtedy przestałaby to być jego maszyna. I dalej się w to
    bawi: w jego najnowszych laptopach kupujący nie mogą nawet zmienić
    baterii."

    "Według psychiatry i badacza zjawiska przywództwa Jobs jest "produktywnym
    narcyzem". Traktuje świat jako efekt uboczny istnienia jego samego,
    ewentualnie jako piramidę z nim na szczycie, kilkoma inteligentnymi ludźmi
    trochę niżej i resztą z nas - kretynów - na dole. Klient kretyn nie zawsze
    ma rację. W pierwszym okresie mawiało się, że dział marketingowy Apple
    składał się z Jobsa i lustra: szef patrzył w nie i zadawał sobie pytanie,
    czego chce."

    "Myślę, że potrzebujemy produktywnych narcyzów, takich jak Jobs, ale wiąże
    się z nimi pewne ryzyko" - mówi Maccoby. "Czasem trafi się Abraham Lincoln,
    a czasem Adolf Hitler; czasem trafi się Winston Churchill, a czasem Józef
    Stalin".

    (teraz czekam na głosy, że The Times z którego oryginalnie pochodzi tekst
    jest niepoważną i kłamliwą gazetą)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2009-10-22 10:42:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 11:26:13 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > (teraz czekam na głosy, że The Times z którego oryginalnie pochodzi
    > tekst jest niepoważną i kłamliwą gazetą)

    Fakt, że ta gazeta troszkę ostatnio traci z tego, czym była kiedyś. Ale
    pod tekstem podpisane jest jakieś NI syndication limited -- które w
    Google znane jest... tylko z tego tekstu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 27. Data: 2009-10-22 10:47:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 10:42:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Fakt, że ta gazeta troszkę ostatnio traci z tego, czym była kiedyś. Ale
    > pod tekstem podpisane jest jakieś NI syndication limited -- które w
    > Google znane jest... tylko z tego tekstu.

    Bo oryginał został zaatakowany przez prawników Apple:
    http://www.theregister.co.uk/2009/08/17/sunday_times
    _on_steve_jobs/

    a twoja znajomość gógla jest porażająca:
    http://www.nisyndication.com/

    "Welcome to NI Syndication
    We are the content licensing and syndication arm of the leading national
    newspaper publisher in the UK."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2009-10-22 11:21:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 11:47:41 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Bo oryginał został zaatakowany przez prawników Apple:
    > http://www.theregister.co.uk/2009/08/17/sunday_times
    _on_steve_jobs/

    > a twoja znajomość gógla jest porażająca: http://www.nisyndication.com/

    Pewnie się dobrze ukrywają po tym ataku:

    http://tinyurl.com/ni-syndication-google

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 29. Data: 2009-10-22 11:27:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 11:21:48 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Pewnie się dobrze ukrywają po tym ataku:
    >
    > http://tinyurl.com/ni-syndication-google

    129000 wystąpień, to jest "znane jest... tylko z tego tekstu." ???
    To ja nie mam więcej pytań. Naprawdę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 30. Data: 2009-10-22 11:32:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 12:27:39 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > 129000 wystąpień, to jest "znane jest... tylko z tego tekstu." ??? To ja
    > nie mam więcej pytań. Naprawdę.

    Ach, "case sensitive"... ;-) mój błąd!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd