  • 31. Data: 2014-08-05 13:34:44
    Temat: Re: twardsze niż Gorila Glass?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-22 05:10, Pszemol pisze:
    > Czy nadal króluje w ekranach nowych smartfonów Gorila Glass czy wymyślono
    > już coś twardzego, czego sie już nie porysuje drobinkami piasku w kieszeni?
    >
    > Jestem ostatnio nie na bieżąco, mój 3 i pół roczny iPhone4 z Gorila Glass
    > noszony wszędzie bez folii na ekranie ani bez obudowy ma kilka
    > ledwie-zauważalnych rys na ekranie...

    Pytanie zasadnicze - czy Gorilla Glass ma twardsza powłokę od normalnej
    szybki, czy to tylko tani chwyt marketingowy? Widuje "normalne" telefony
    bez jednej ryski, widuje także te z GG porysowane niemiłosiernie. A więc
    co niby ma być wyznacznikiem słowa producenta który zapewnia że GG jest
    bardziej wytrzymała, daje chociaż jakąś gwarancję na taka szybkę?

  • 32. Data: 2014-08-05 13:37:33
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-05 13:12, Chris pisze:
    > Ja nie mam abo i tel kupuję normalnie w dystrybucji bo nie lubię mieć
    > smyczy

    Internet też kupujesz na kartki? Ja chwilowo przepłacam za ten
    abonament, bo stare znajomości się pourywały, a nowe dopiero od
    września/października i w nowym telefonie mam tylko jeden kontakt - do
    pani z sekretariatu (MILF, ale nie pogada). No, do siostry muszę
    zapisać, kilka znam na pamięć. Mniejsza o to. Abonament ma taki plus, że
    zadzwonisz zawsze. No a w mojej taryfie mam za darmo do wszystkich sieci
    + 400 min w roamingu, więc tym razem będę miał stałą kwotę do zapłaty -
    równe 71 zł. Ach, no i wszedłem na stacjonarnym internecie w opcję "Hot
    Spot" - ja ze swojego routera udostępniam 1 Mbps obcym, którzy znajdą
    się w pobliżu (marne szanse, jedynie sąsiedzi, z których każdy ma swój
    własny Internet), ale jak się znajdę w pobliżu jakiegoś, który też w tym
    jest, to mam stały, stabilny Internet bez limitów "za darmo". Prędkość
    biedna, ale...

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 33. Data: 2014-08-05 13:43:10
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 13:37, Konspirator pisze:

> [...]
    > własny Internet), ale jak się znajdę w pobliżu jakiegoś, który też w tym
    > jest, to mam stały, stabilny Internet bez limitów "za darmo". Prędkość

    A ja płacę 50 zł co dwa miesiące i mam dozmowy do TM za free (90%
    znajomych ma w TM) + 3GB inerneto co miesiąc do tego nie mam żadnej
    smyczy i nie kupuję telefonu na raty jak ty :) nie podoba mi się tel to
    idę i kupuję nowy nie musząc czekać 2 lat na koniec umowy. Wolność panie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2014-08-05 14:09:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 13:30, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Konspirator" <x...@g...com>

    > Ja mam smartfona sprzed 10 lat (kiedy o żadnym GG mowy nie było) bez
    > rysek i folii. Rysik jest odbity od grania w kulki :-)

    Smartfon czy PDA ?? :) bo jedyny z rysikiem to chyba był SE P900/910 o
    ile pamiętam (wiem bo miałem)

    A co do foli/szyby na ekranie to też myślałem że nie trzeba przez DŁUGI
    czas póki nie załatwiłem nad morzem swojego HTC Desire HD :) od tego
    czasu wolę coś mieć na ekranie tylko nie kupuję najtańszego gówna za 5zł
    a inwestuję w firmowe folie/szkło które kosztuje już sporo więcej a i
    jakość jest zdecydowanie inna.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2014-08-05 14:25:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Piasek jest twardy :-)

    Nie sądzę że chodziło o piasek - raczej o to, że w plecaku łatwo
    mieć coś, co da punktowy nacisk w środku ekranu zbyt mocny
    gradient aby szkło wytrzymało. Folia nie pomogłaby chyba...
    Mój iPad ma fajną pokrywkę na ekran z magnetycznym jednym
    bokiem którym się "przysysa" do krawędzi iPada...
    Jest to bardzo fajne rozwiązanie bo nie wpływa na odczyt ekranu
    tak jak folia wpływa a jednocześnie w plecaku iPad jest chroniony
    grubą, twardą ale w miarę elastyczną ochronką.

  • 36. Data: 2014-08-05 14:28:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Ja mam smartfona sprzed 10 lat (kiedy o żadnym GG mowy nie było)
    > bez rysek i folii. Rysik jest odbity od grania w kulki :-)
    >
    > A jak pisałem o bezsensowności folii na jakimś forum branżowym to mnie
    > zbanowali bo interes psułem. Napisałbym jakie to forum, ale zapomniałem i
    > generalnie słuch o nim zaginął :-)

    Co to za smartfon sprzed 10 laty?

  • 37. Data: 2014-08-05 14:30:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Konspirator" <x...@g...com> wrote in message

> [...]
    > Za to na wyświetlaczu od aparatu mam ładną ryskę, którą zrobiły upadające
    > na niego nożyczki (był odchylony do poziomu).

    To nie klucze i monety są winne - te metale są miększe od szkła.
    Jednak w kluczach i monetach, w ich ząbkach, czasem zapląta
    się ziarenko piasku i tym ziarenkiem piasku, kwarcem, pojedziesz
    po szkle jak diamentem i go zarysujesz...
    Te rodzaje szkieł są bardzo odporne na zginanie i uderzenia
    O ILE NIE SA PORYSOWANE. Rysowanie ich powoduje mikro
    pęknięcia i osłabienie struktury - przy następnym upadku szkło pęka.

  • 38. Data: 2014-08-06 13:54:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Aug 2014 17:37:56 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Trzeszczące?? O czym Ty tu piszesz?

    o tym co mówi Apple i jego fanboje o urządzeniach z Androidem :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2014-08-06 14:28:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lrt50v$vp9$11@dont-email.me...

    > o tym co mówi Apple i jego fanboje o urządzeniach z Androidem :)

    Który telefon trzeszczy?

  • 40. Data: 2014-08-06 15:48:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 07:28:17 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Który telefon trzeszczy?

    nie wiem. zapytaj propagandzistów Apple'a