  • 41. Data: 2014-08-06 20:03:08
    Temat: Re: twardsze niż Gorila Glass?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lrtbo2$vp9$16@dont-email.me...

    > nie wiem. zapytaj propagandzistów Apple'a

    Ale to Ty napisałeś tutaj o trzeszczących aparatach - nie wiesz to nie pisz.

  • 42. Data: 2014-08-06 20:18:58
    Temat: Re: twardsze ni? Gorila Glass?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Jul 2014 03:10:45 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Czy nadal króluje w ekranach nowych smartfonów Gorila Glass czy wymyślono
    >już coś twardzego, czego sie już nie porysuje drobinkami piasku w kieszeni?
    >
    >Jestem ostatnio nie na bieżąco, mój 3 i pół roczny iPhone4 z Gorila Glass
    >noszony wszędzie bez folii na ekranie ani bez obudowy ma kilka
    >ledwie-zauważalnych rys na ekranie...

    Qu... Ale ludzie maja problemy...

    A.L.

  • 43. Data: 2014-08-06 22:26:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Qu... Ale ludzie maja problemy...

    Głuchoniemi "czytają z ust" podczas rozmowy to im rysy zapewne
    przeszkadzają...

    --
    marfi

  • 44. Data: 2014-08-06 22:27:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 13:03:08 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Ale to Ty napisałeś tutaj o trzeszczących aparatach - nie wiesz to nie
    > pisz.

    napisałem o tym co piszą Twoi władcy. Czemu tak piszą pytaj autorów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2014-08-07 02:50:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lru335$8oc$8@dont-email.me...

    > napisałem o tym co piszą Twoi władcy. Czemu tak piszą pytaj autorów

    Nie mam władców... majaczysz coś.

    Podejrzewam że coś Ci się przywidziało z tym trzeszczeniem
    tak jak Ci się przywidziało z "władcami".
    Zacytuj to na co się powołujesz albo zamykam temat.

  • 46. Data: 2014-08-07 02:51:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Qu... Ale ludzie maja problemy...

    Zastanawiałeś się już co tu sam robisz na tej grupie dyskusyjnej?

  • 47. Data: 2014-08-07 03:18:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" lruieq$8v8$...@d...me

    > Nie mam władców...

    Więc może masz panów i jesteś ich niewolnikiem?

    > Podejrzewam

    Jesteś podejrzliwy.

    > że coś Ci się przywidziało z tym trzeszczeniem
    > tak jak Ci się przywidziało z "władcami".

    Co wówczas, gdy inni mają te same przewidzenia?
    Ja też uważam, że jesteś jakoś uzależniony od świata iPhona.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2014-08-07 04:09:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lrukkn$pes$1@node2.news.atman.pl...
    > Co wówczas, gdy inni mają te same przewidzenia?

    Znaczy że obaj powinniście wybrać się do psychiatry.
    Przywidzenia to mogą być objawy ciężkiej choroby :-)

  • 49. Data: 2014-08-08 17:53:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" lrun3k$3va$...@d...me

    > Znaczy że obaj powinniście wybrać się do psychiatry.
    > Przywidzenia to mogą być objawy ciężkiej choroby :-)

    Ja + inni =/= obaj.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2014-08-08 19:41:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:ls2s8m$ujm$2@node2.news.atman.pl...

    > "Pszemol" lrun3k$3va$...@d...me

    > Ja + inni =/= obaj.

    On był jeden.
    Ty napisałeś: "co jeśli inni?" i podałeś siebie (jednego) za przykład.
    Razem jest Was dwóch. I *obaj* nadajecie się do zakładu :-P