  • Data: 2012-07-26 21:34:04
    Temat: Re: tvn24 skrajna nieodpowiedzialność
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Nie wydali, ale raczej z innych przyczyn - co bedzie jak sie urwie ?

    Kiedyś dość często odwiedzałem biuro znajdujące się w budynku (wyglądającym
    jak dom mieszkalny) umieszczonym pod linią wysokiego mapięcia. Taką dość
    potężną, co zasila kawał Warszawy. Rzucającym się w oczy efektem był
    falujący obraz na ekranach monitorów, wtedy jeszcze kineskopowych. Wszystko
    tańczyło z amplitudą kilku milimetrów i częstotliwością 10 Hz (zdudnienie
    50 Hz sieci i 60 Hz odchylania monitora).

    --
    Jarek