    From: "Andrzej" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: tv i antena
    Date: Sat, 4 May 2013 10:08:47 +0200

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:518372b7$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
    > A jak przeniesiesz tego pręta do mieszkania to co się stanie?
    > No i czy anteny się widzą? Bo chyba odbierasz ten sygnał z Pałacu? Nie z
    > Raszyna?
    >
    > --

    Odbierałem na kanałach 48 i 58. Antena (ten pręt) jest dookólna, ale parapet
    dokładnie po przeciwnej stronie od PKiN.
    Antena przeniesiona na drugą stronę (tę od PKiN) nic nie odbiera. Parapet
    jest na 1 piętrze, wokoło bloki 10 piętrowe.
    Podejrzewam, że metalowy parapet bardziej robi za antenę niż ten drucik.
    Niestety mam za słaby komputer, więc mimo silnego sygnału obraz się sypał.
    Lepszy komuter mam mało przenośny, więc dopóki nie przeciągnę kabla, tak by
    nie denerwował żony nie będę eksperymentował. Na razie mam kablówkę.
    Najbliższa widoczna mi antena kierunkowa (ul. Trocka, parter) skierowana
    jest na mniej więcej na wschód i odbiera wszystkie MUXy, ale tu są wokoło
    wysokie bloki.