  • Data: 2020-06-14 12:48:26
    Temat: Re: tv UE58RU7100
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5ee5e111$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    user jingiel pisze tak:

    > Jak widać, gdy chodziłeś do tych elektronicznych szkół nie uczyli,
    > że najpierw się pisze co się zrobiło zanim zada się prośbę o pomoc
    > na grupach. Dziwne te pytania zadajesz jak na elektronika z takim
    > doświadczeniem. Oczekujesz, że ktoś ci napisze, czy masz czekać na
    > serwis, czy samemu naprawiać?

    Zapytałem chyba jasno

    > Są tu jeszcze jacyś naprawiacze?

    na 99% nie ma, ale zapytać nic nie kosztuje, ot tak zagadać
    może ktoś coś, jak o pogodę, jak dziewczyne ktora godzina

    > Co się psuje w tych sensorach IR i telewizory przestaja
    > reagować na pilota?

    odpowiedzi których oczekuje np

    - psują sie odbiorniki, wymieniłem juz wiadro, jaki tv taki sensor
    - pękają ścieżki, odkleja się pionowa płytka, odkleja się struktura
    - to nie odbiornik tylko tv się zawiesił i zgubił moduł
    - nie bierz się sam bo nowy odbiornik trzeba zaprogramować pilotem za 2k $
    - rozkręcisz zrywasz plomby
    - rozkręcaj śmiało nie ma plomb
    - nie wiem

    Nie wiedzieć to nie zbrodnia.