  • Data: 2012-06-11 18:40:32
    Temat: Re: tv NA KARTĘ oszukuje i nie dotrzymuje umowy
    Od: L <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po wygaśnięciu okresu opłaconego mozna jeszcze PRZEZ ROK odbierać
    > kanały z tzw. "pakietu bez opłat"
    > A mnie znikneły te kanały juz PO MIESIĄCU!
    > Jak taka mała szara myszka jak ja może wyegzekwować dotrzymywania
    > zobowiazań przez takiego giganta medialnego?

    w sposób bardzo prosty - sprawdzasz na ich stronie czy nie minął rok
    odkąd jest nieopłacana ( nie dotyczy kart z początku okresu- te jeszcze
    działac bedą 4ry lata ) kartę wkładasz do czytnika tunera syst Conax ,
    ustawiasz tuner na programie TVN czekasz ok godziny - gdy obraz się nie
    pojawi dzwonisz - podajesz numer karty i mówisz że chcesz reaktywacji
    karty - przesłania na nią kluczy - obraz pojawi się w trakcie rozmowy
    czasem max kilka minut to potrwa choc konsultant mówi że może potrwać do
    2ch godzin - podstawa kanał TVN i tuner przepuszczający uprawnienia na
    kartę - prościej się nie da :)