  • 11. Data: 2011-09-09 09:33:13
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 09 Sep 2011 09:36:51 +0200, doktorski <d...@g...com> wrote:

    [...]
    > Druga sprawa: czy zamierzasz uprawiac turystyke typowo asfaltowa czy
    > moze korci Cie czasem skrecic w droge o gorszej nawierzchni?

    W Polsce większość dróg jest "o gorszej nawierzchni" więc turystyczne
    enduro jest w sam raz. :-)

    Małe wiadro albo BMW F650 wydają się być dobrym pomysłem. W razie problemów
    z sięganiem nogą można zawsze trochę obniżyć zawieszenie, wybrać gąbkę z
    kanapy
    albo sprawić sobie buty na koturnach ;->>>

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 12. Data: 2011-09-09 09:47:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 10:49, amos pisze:

    > Niedawno widzialem kobietke na takim. Dosc zabawnie wygladala,
    > poniewaz byla mala i drobna. Asfaltu dosiegala tylko paluszkami, co
    > jak sadze zbyt bezpieczne nie jest, szczegolnie w korkach, gdzie
    > czasem asekuracja nozna sie przydaje.

    1. zbiornik paliwa pod siedzeniem = obnizenie srodka ciezkosci.
    2. odprezona sylwetka
    3. mocy w sam raz do jazdy.
    4. wysokie zawieszenie i spory skok ulatwia pokonywania dziur, torow.
    5. jadac motocyklem nogi trzymamy na podnozkach :P
    6. jesli jest za wysoki to mozna go troche obnizyc wymieniajac dogbonsy.
    http://faq.f650.com/FAQs/LoweringKitFAQ.htm
    7. last but not least - symboliczne zapotrzebowanie na Paliwo :-)

    pozdr
    newrom
    PS. minusem jest cena zaupu no i fakt ze to bmw ;)
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 13. Data: 2011-09-09 10:16:56
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 9 Wrz, 00:09, "Paulina D" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Hej,
    >
    > posiadam YBR125 na dojazdy do pracy. Jak zaczęłam jeździć to mnie wzięło.
    > Pare razy wybrałam się na dłuższe trasy ale to trochę mordęga. Chciałabym
    > sprawić sobie jakiś turystyczny bajk ale kompletnie nie wiem czego szukać.
    >
    > Poradźcie coś please! Coś co bym byłą w stanie ogarnąć. Najechałam moją YBR
    > ok 12 tys. km i nie jestem jakims asem. Zamierzam jeździć sama. MOgę
    > przeznaczyć ok 15 max 20 tys zł.
    >
    > Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli
    > powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie

    Może Suzuki XF 650? Po 125 nie przerazi mocą, w razie czego można
    obniżyć zawiechę i przód bez dodatkowych inwestycji, pali około 5l i
    jeździ do 160km/h (przelotowa 110-130). No i kierownice (posiadaczki
    znaczy się) chwalą.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 14. Data: 2011-09-09 13:55:29
    Od: grzech <z...@g...com>

    > PS. minusem jest cena zaupu no i fakt ze to bmw ;)
    > --

    to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:)

    grzech
    pegi

  • 15. Data: 2011-09-09 20:06:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 15:55, grzech pisze:

    > to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:)

    ta kopia nie jest wierna.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 16. Data: 2011-09-09 21:35:41
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    Inead <a...@g...pl> napisał(a):

    > Poniżej 600 to straszna nędza jest, mam wrażenie, że nie ma z czego
    > wybierać. Przejrzałem z moją kobitą pół internetu i dalej nic nie
    > wymyśliliśmy, ale faktem jest, że Ona sama nie wie czego chce do końca.

    No właśnie, cos tak podejrzewałam ale myślałam, że źle szukałam

    > W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać
    >
    > fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03
    >

    > A mały Vstrom, albo trampek?Może jeszcze wyhaczysz niedorżniętą Afryczkę,
    > chociaż ceny zwalają z nóg

    Dzięki Koledzy! Wypisłam sobie Wasze propozycje i bede sie jakoś przymierzać.
    Co to jest 'trampek' i Afryczka?

  • 17. Data: 2011-09-09 21:40:10
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    doktorski <d...@g...com> napisał(a):

    > Rozmiar, rozmiar ma znaczenie (w tym przypadku). :)
    > Czyli: doprecyzuj czy jestes z tych mniejszych czy wiekszych. W przypadku m=
    > otocykla dla kobiety ma to kluczowe znaczenie.=20

    Jestem z tych średnich tzn. mam 172 cm wzrostu.

    > Druga sprawa: czy zamierzasz uprawiac turystyke typowo asfaltowa czy moze k=
    > orci Cie czasem skrecic w droge o gorszej nawierzchni?

    Raczej asfaltową, choć dzisiaj przejechałam się od Piły do Słupska i za Piłą
    takie koleiny, że ciężko pas zmienić :-(

    Pozdrawiam
    P.

  • 18. Data: 2011-09-09 21:44:09
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 252 roku bieżącego, Paulina D zeznał(a) jak następuje:

    > zięki Koledzy! Wypisłam sobie Wasze propozycje i bede sie jakoś
    > przymierzać. Co to jest 'trampek' i Afryczka?

    transalp i africa twin

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 19. Data: 2011-09-09 22:20:13
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    Szuwarek <p...@g...com> napisał(a):

    > Mo=BFe Suzuki XF 650? Po 125 nie przerazi moc=B1, w razie czego mo=BFna
    > obni=BFy=E6 zawiech=EA i prz=F3d bez dodatkowych inwestycji, pali oko=B3o 5=
    > l i
    > je=BCdzi do 160km/h (przelotowa 110-130). No i kierownice (posiadaczki
    > znaczy si=EA) chwal=B1.

    XF650 to jeden z niewielu motorów na któych miałam okazję się przejechać i
    właśnie ze względu na jego nie za dużą moc czułam, ze jestem w stanie go
    ogarnąć. Nawet poszukiwałam go przez chwilę ale to chyba model w praktyce nie
    do kupienia. Np. Yamaha XJ6 to było trochę za dużo. Skutek był taki, ze
    jechałam na niej wolniej niż na mojej 125 :-)

    Pozdrowienia
    P.

  • 20. Data: 2011-09-09 22:55:15
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 09.09.2011 00:09, Paulina D pisze:
> [...]
    >
    > Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeli
    > powinnam szukać. No i mniej więcej gdzie

    Nieodzowna będzie pielgrzymka po salonach i komisach gdyż warto się
    przymierzyć do sprzęta. Szukaj czegoś co będzie miało 600 - 800cm
    pojemności i będzie Ci się na tym wygodnie siedziało, no i, co
    oczywiste, będzie Ci się podobało wizualnie. Nie ma smutniejszego
    motocyklisty od takiego, który na widok własnego motocykla w garażu
    powtarza "no nic, ale chociaż dobrze jeździ". Jeśli priorytetem jest
    bezawaryjność to niestety japonia, jeśli design i zabawa z jazdy to coś
    europejskiego. Jeśli masz odrobinę oleju w głowie to nawet na stukonnej
    sześćsetce czy osiemsetce dasz radę tylko musisz dosięgać nogami do
    ziemi na parkingu :).

    --
    pzdr.
    zefir