  • 1. Data: 2010-04-29 08:15:49
    Temat: tuner tv na PCI analog
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jaki tuner tv na PCI lub PCI-E moglibyscie polecic do odbioru tv
    analogowej lub analogowej i cyfrowej dvb-t do wspolpracy z softem w
    stylu Media Center (winxp, linux)? Najlepiej aby pod analog byl
    sprzetowy koder sygnalu do mpeg-2. Uprzedzam pytanie: bo chce nagrywac
    z analogowej kablowki.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-04-29 17:52:15
    Temat: Re: tuner tv na PCI analog
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-29 10:15, a...@p...pl napisal (a):
> [...]
    > stylu Media Center (winxp, linux)? Najlepiej aby pod analog byl
    > sprzetowy koder sygnalu do mpeg-2. Uprzedzam pytanie: bo chce nagrywac

    Tylko taka mała sugestia. Jeśli zamierzasz używać Microsoftowego Media
    Center to pamiętaj, że do Win MCE i Win Vista powinna być dedykowana
    karta telewizyjna. Jeśli Win 7 to nie ma problemu, bo każda zadziała.

  • 3. Data: 2010-04-29 19:05:20
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 29 Apr 2010 19:52:15 +0200, "[MF] PL" <s...@w...pl>
    wrote:

    >Tylko taka mała sugestia. Jeśli zamierzasz używać Microsoftowego Media
    >Center to pamiętaj, że do Win MCE i Win Vista powinna być dedykowana
    >karta telewizyjna. Jeśli Win 7 to nie ma problemu, bo każda zadziała.

    na razie zostal wybrany tuner: Hauppauge WinTV PVR 150 od jakiegos
    znajomego. Tuner wystepuje na liscie: windows mediaceter i mythTV, ma
    hardwareowy encoder strumienia do mpeg-2, wiec chyba bedzie dobry.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-04-29 19:15:17
    Od: a...@p...pl

    i jeszcze jedno, skoro sa karty tunerow z wejsciem analogowym
    (audio/video), to czy sa moze karty, ktore nie maja tunera, ale za to
    2 wejscia A/V (z dzwiekiem)? Lub wejscia i wyjscia A/V ??? (na jednej
    karcie)?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-04-30 08:42:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.04.2010 21:15, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > (audio/video), to czy sa moze karty, ktore nie maja tunera, ale za to
    > 2 wejscia A/V (z dzwiekiem)? Lub wejscia i wyjscia A/V ??? (na jednej

    są, ale jedno we av lub np. 4 we video + audio - z tym, że to karty
    do monitoringu.
    tę pierwszą kiedyś kupiłem do podglądu, nie nagrywam obrazu ale
    jakość jest ok.
    jakiś winfast av100
    --
    pozdrawiam. pawell32