  • Data: 2011-07-15 21:35:27
    Temat: Re: tuner dvb-t + media player+hdd
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    boxfish pisze:

    > A czego się spodziewałeś ? przecież tego typu kombajny są komputerami
    > właśnie. Różnica polega tylko na tym że masz dedykowany system (linux)i
    > komponenty. Jednak smiem twierdzić że nadal taki box jest tańszy (lub
    > wyraźnie wydajniejszy) od porównywalnego komputera i ma od razu soft,
    > którego nie trzba konfigurować, instalować etc
    racja!
    miałem jednak nadzieje, ze skoro da sie "rozdawać" tunery sat z
    nagrywarkami, to cena tych urządzeń nie jest tak wyskoa. być moze na
    rynku pojawiły sie urządzenia nie powiązane z dostawcą tv sat i
    potrafiące odtwarzać (poza co same nagrały) divxy Nie udało sie trudno.
    Takie cos znalazłem:

    http://allegro.pl/media-player-hd-conceptronic-500-g
    b-f-vat-i1680030890.html

    warto czy kiszka?