  • 1. Data: 2013-10-09 09:12:44
    Temat: tuner analogowy sat
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    Wpadł mi w ręce sprawny stary tuner sat Comsat Prima. Czy na mim można
    jeszcze odbierać jakąś polskojęzyczną telewizje? Słyszałem ze można
    takie coś wykorzystać jako "Sat-finder" Prawda to? czy wywalić na śmietnik?
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-10-09 09:56:39
    Temat: Re: tuner analogowy sat
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-10-09 09:12, ToMasz donosi, że:> Wpadł mi w ręce
    sprawny stary tuner sat Comsat Prima. Czy na mim można
    > jeszcze odbierać jakąś polskojęzyczną telewizje?
    Zero emisji:
    http://pl.kingofsat.net/find2.php?num_standard=Analo
    g&ordre=freq
    > Słyszałem ze można
    > takie coś wykorzystać jako "Sat-finder" Prawda to?
    A co mógłby wyszukać skoro _nic_ nie nadają w analogu?
    > czy wywalić na śmietnik?
    Na śmietnik nie wolno ;)

  • 3. Data: 2013-10-09 13:44:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-10-09 09:12, ToMasz pisze:
> [...]
    > jeszcze odbierać jakąś polskojęzyczną telewizje? Słyszałem ze można
    > takie coś wykorzystać jako "Sat-finder" Prawda to? czy wywalić na śmietnik?

    przekaz analogowy jest wyłączony.
    niedawno (do wiosny) można było odbierać programy z Astry.

  • 4. Data: 2013-10-12 11:42:51
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 10/09/2013 09:12 AM, ToMasz wrote:
> [...]
    > jeszcze odbierać jakąś polskojęzyczną telewizje? Słyszałem ze można
    > takie coś wykorzystać jako "Sat-finder" Prawda to? czy wywalić na śmietnik?

    Jedynie możesz podłączyć do niego bezpośrednio antenę (tv) i pooglądać
    co sąsiedzi obserwują na swoich kamerach cctv (część nadajników działa
    na tym paśmie). Jak będziesz miał szczęście, to obraz z jakiegoś
    samolotu zdalnie sterowanego też czasem można złapać :-)

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg