  • 1. Data: 2013-10-04 14:02:33
    Temat: tuner DVB-T
    Od: JanuszK2 <j...@g...com>

    Witam. Gdzie w Krakowie można najtaniej kupić tuner DVB-T do starego
    telewizora. Nowy i na gwarancji
    Janusz

  • 2. Data: 2013-10-04 16:02:40
    Temat: Re: tuner DVB-T
    Od: grzes23 <g...@w...pl>

    W dniu 2013-10-04 14:02, JanuszK2 pisze:
    > Witam. Gdzie w Krakowie można najtaniej kupić tuner DVB-T do starego
    > telewizora. Nowy i na gwarancji
    > Janusz

    jutro na giełdzie balicka, wybór ogromny

  • 3. Data: 2013-10-04 19:34:46
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-10-04 16:02, grzes23 pisze:

    > jutro na giełdzie balicka, wybór ogromny
    euroAGD
    saturn

  • 4. Data: 2013-10-04 22:02:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.10.2013 19:34, zbigniew pisze:
    >>> Witam. Gdzie w Krakowie można najtaniej kupić tuner DVB-T do starego
    >>> telewizora. Nowy i na gwarancji

    > euroAGD
    > saturn

    allegro.

  • 5. Data: 2013-10-05 07:50:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JanuszK2 wrote:
    > Witam. Gdzie w Krakowie można najtaniej kupić tuner DVB-T do starego
    > telewizora. Nowy i na gwarancji

    praktycznie wszędzie :)

  • 6. Data: 2013-10-06 00:52:06
    Od: "Jan Kowalski" <o...@n...com>

    Użytkownik "JanuszK2" napisał w wiadomości
    > Witam. Gdzie w Krakowie można najtaniej kupić tuner DVB-T do starego
    > telewizora. Nowy i na gwarancji
    > Janusz

    Dziwne pytanie.
    Ja bym zapytał raczej jaki tuner kupić. Wieksość tunerów na rynku to
    straszny szajs. Wiele niedoróbek w oprogramowaniu i mała czułość. Niestety
    nie wiem jaki tuner pozbawiony jest wymienionych wad i nie kosztuje majątku.
    Może mi ktos pomoże.

    ---
    Jan Kowalski

  • 7. Data: 2013-10-06 21:50:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jan Kowalski pisze tak:

> [...]
    > czułość. Niestety nie wiem jaki tuner pozbawiony jest wymienionych
    > wad i nie kosztuje majątku. Może mi ktos pomoże.

    może ten Ci przypasi Opticum STB HD N3

    --
    Piter

  • 8. Data: 2013-10-07 07:14:03
    Od: Jack <J...@w...pl>

> [...]
    > straszny szajs. Wiele niedoróbek w oprogramowaniu i mała czułość.
    > Niestety nie wiem jaki tuner pozbawiony jest wymienionych wad i nie

    Maximum T-105 jest niezły, stabilny i dopracowany pod warunkiem wgrania
    nowego softu.

    Jack

  • 9. Data: 2013-10-07 08:15:29

    W dniu 2013-10-04 14:02, JanuszK2 pisze:
    > Witam. Gdzie w Krakowie można najtaniej kupić tuner DVB-T do starego
    > telewizora. Nowy i na gwarancji
    > Janusz

    A może Dipol?

    Waldemar Fraś