  • 1. Data: 2010-07-31 11:55:08
    Temat: tuner 6010 kaput
    Od: "aab" <a...@o...pl>

    nic nie zyje co to moze być.

  • 2. Data: 2010-07-31 12:00:48
    Temat: Re: tuner 6010 kaput
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 31 Jul 2010 13:55:08 +0200, aab napisał(a):

    > nic nie zyje co to moze być.

    to może być uszkodzony tuner.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-07-31 14:43:00
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-07-31 13:55, aab pisze:
    > nic nie zyje co to moze by?.

    Bezpiecznik na płytce zasilacza. Popatrz uważnie, są tam dwa
    i wyglądają jak oporniki (brązowe o ile pamiętam)
    Poszukaj w necie, było to opisywane wiele razy.

    Tomy M.

  • 4. Data: 2010-07-31 17:58:31
    Od: "aab" <a...@o...pl>

    dzięki zaraz rozbiore i zobacze brązowe

  • 5. Data: 2010-08-02 15:04:29
    Od: "aab" <a...@o...pl>

    chciałem kupić te 2 bezpieczniki gość w sklepie przemierzył i mówi że są
    dobre był ten dzwiek w czasie sprawdzania .

  • 6. Data: 2010-08-02 17:05:12
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > chciałem kupić te 2 bezpieczniki gość w sklepie
    > przemierzył i mówi że są
    > dobre

    Kup sobie po prostu nowy tuner, nie ma sensu bawić się w
    naprawianie. 6010 był dobry parę lat temu, zwłaszcza biorąc
    pod uwagę cenę. Inne odbiorniki były sporo droższe, a 6010
    był mocno rozwojowy jeśli chodzi o soft ;-). Teraz za
    200-300 zł kupisz nowy, dużo lepszy tuner, na dodatek
    wielosystemowy...

  • 7. Data: 2010-08-02 19:18:34
    Od: "aab" <a...@o...pl>

    no tak dobrze piszesz kup nowy. tylko żeby wydusic jakieś programy to sie
    uczyłem ze 3 lata i nie zamienie na żaden inny on jest prosty i tam jest
    dużo programów'

  • 8. Data: 2010-08-02 19:19:47
    Od: "aab" <a...@o...pl>

    jesze jest do niego dużo opragrogowania w intrnecie

  • 9. Data: 2010-08-11 19:47:47
    Od: panna nikt <p...@n...pl>

    aab pisze:
    > no tak dobrze piszesz kup nowy. tylko żeby wydusic jakieś programy to sie
    > uczyłem ze 3 lata i nie zamienie na żaden inny on jest prosty i tam jest
    > dużo programów'

    przecież to jest jeden z najgorszych odbiorników, nie obraź się,
    ale taka jest prawda.
    kup np. Fergusona i zobaczysz, do którego jest więcej softu i list,
    a co najważniejsze, do którego łatwiej wgrać.
    dziś wgranie softu i listy do wielu dekoderów jest proste
    jak budowa cepa. Skoro podąłeś się próby naprawy zasilacza,
    to masz nie poradzić sobie z softem.

  • 10. Data: 2010-08-11 19:50:18
    Od: panna nikt <p...@n...pl>