  • 1. Data: 2010-09-20 11:32:29
    Temat: trzymanie hamulca tylnego po kilku dniach postoju
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Witam
    Po kilku dniach postoju trzyma mi tylni hamulec (z tyłu szczęki).
    Trzymanie to jest dość mocne a "puszczeniu" towarzyszy dzwiek na kształt
    "punkniecia". Po Puszczeniu (puknięciu) jest juz ok. Samo trzymanie jest na
    tyle silne, ze przy cofaniu powoduje lekkie podniesienie tyłu samochodu.
    Co moze byc przyczyna?
    Pzdr

  • 2. Data: 2010-09-20 12:00:19
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Zapomnaiłem dodać, ze nie jest to hamlulec ręczny (bo go nie zaciagam) choc
    objaw taki jakby był zaciagniety.

  • 3. Data: 2010-09-20 12:02:23
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-20 11:32, butterfly wrote:
> [...]
    > na tyle silne, ze przy cofaniu powoduje lekkie podniesienie tyłu samochodu.

    zapiekł się? albo ze starości zaciął :)

  • 4. Data: 2010-09-20 12:03:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-20 11:32, *butterfly* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Witam
    > [...] tylni [...]

    Tylny.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2010-09-20 13:47:33
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 20 Wrz, 11:32, "butterfly" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > tyle silne, ze przy cofaniu powoduje lekkie podniesienie tyłu samochodu.

    Mam to samo na klockach z tylu. Sam sie ciekawe co to powoduje. Moze
    gaszenie silnika na wcisnietym hamulcu przed dluzszym postojem?

  • 6. Data: 2010-09-20 14:00:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w
    >Mam to samo na klockach z tylu. Sam sie ciekawe co to powoduje.
    >Moze
    >gaszenie silnika na wcisnietym hamulcu przed dluzszym postojem?

    Mysle ze w pierwszej kolejnosci nalezy obejrzec mechanizm
    zaciskajacy te klocki, i moze go nawet lekko nasmarowac.
    Potem podejrzane sa prowadnice zacisku itp.
    A w koncu linka. Pare dni w wilgoci i nie tak latwo pusci

    J.