  • 11. Data: 2010-02-04 06:40:36
    Temat: Re: trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-03 23:38, Szymon von Ulezalka pisze:
    > moze dell e6400? ma toto 14" matryce, grafika albo intela albo nvidii
    > (quadro costam)?
    >
    > sprecyzuj- czy chcesz matowa matryce czy lusterko?

    oczywiście wole matową :)
    patrzyłem na delle i nie są złe :)
    coraz bardziej podoba mi się HP 6930p

    pozdr

  • 12. Data: 2010-02-04 06:42:23
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-03 22:29, Maciej Browarczyk pisze:

    > Nie mam pojecia czemu tak sie stalo. Podlaczalem MB pod rozne urzadzenia
    > wyjscia (monitory o roznych proporcjach, 4:3, 16:10, 16:9, telewizory,
    > rzutniki) przez DVI/VGA i nigdy nie bylo problemu, wrecz bym powiedzial
    > konfiguracja byla bajecznie prosta, bo MB wykrywal sam maksymalna
    > rozdzielczosc i ja proponowal (ale w ustawieniach mozna bylo wybrac
    > takze inne).

    Tylko nie rozumiem dlaczego mnie przekonujesz do MB skoro ja szukam
    czegoś podobnego ale jednak innego (choćby bez tego systemu - nie chcę
    płacić za coś co mi nie leży) i bardziej standardowego bo co mi z tego
    że sobie doinstaluje windę jak i tak mam niestandardowy komp.

    Pozdr