  • 1. Data: 2009-04-09 19:55:47
    Temat: trudno dochodzące SMSy w Erze..
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,
    Od dłuższego czasu bardzo często gdy wysyłam SMSy do pewnej osoby w
    słabym zasięgu (z Ery do Ery) to niedochodzą (widzę po raporcie).
    Dopiero gdy tej osobie puszczę sygnałka (czyli jest zasięg) to telefon
    jakby 'załapuje' i zaległe SMSy dochodzą.
    Bez sensu, skoro telefon jest w zasięgu to chyba od razu powinny?
    Można to jakoś reklamować?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2009-04-10 08:26:18
    Temat: Re: trudno dochodzące SMSy w Erze..
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    niech ta osoba o slabym zasiegu kupi sobie takie cosik

    http://www.allegro.pl/item606451890_wzmacniacz_gsm_o
    d_399_zl_na_slaby_zasieg.html

    i zapomni o slabym zasiegu. Ja kupilem i jak dla mnie to REWELKA :)

  • 3. Data: 2009-04-10 14:43:00
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Baluu pisze:
    > niech ta osoba o slabym zasiegu kupi sobie takie cosik
    >
    > http://www.allegro.pl/item606451890_wzmacniacz_gsm_o
    d_399_zl_na_slaby_zasieg.html

    > i zapomni o slabym zasiegu. Ja kupilem i jak dla mnie to REWELKA :)

    Spoko, ale ta osoba jest w pracy i nie rozumiem dlaczego przy słabym
    zasięgu (ale będącym skoro dodzwonić się można) nie dochodzą SMSy.

  • 4. Data: 2009-04-10 14:52:55
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakby 'załapuje' i zaległe SMSy dochodzą.
    > Bez sensu, skoro telefon jest w zasięgu to chyba od razu powinny?

    Moze to nie wina sieci ale telefonu?
    Wziac inna sluchawke i przetestowac.

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2009-04-11 23:49:51
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Można to jakoś reklamować?

    Nie można. Za to można udać się do salonu/sklepu firmowego i sprawdzić kartę SIM
    bo najcześciej to jej awaria powoduje takie akcje. Ewentualnie może być coś nie
    tak z telefonem.

    --
    Pozdrawiam,
    Jarek Ossowski