  • Data: 2015-11-10 18:46:02
    Temat: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-10 o 18:27, sirapacz pisze:

> [...]
    a-pasow_154733.html

    > ciężko z tym argumentem polemizowac:) ale gdyby przezył? leczenie w
    > dziesiątki tysięcy jak nie setki....

    zawsze jest ale...
    mi się wydaje że jednak jak nie zapnie pasów to ma mniejsze szanse na
    przeżycie, więc lepiej nie leczyć tych bez pasów niż leczyć tych co się
    w pasach pokaleczyli. Albo wszystkim nakazać pić i palić. Albo
    zalegalizować dragi i opłacać z tego leczenie rannych a nie nowe zegarki :)
    Ja tam jestem fair w stosunku do państwa - uczciwie płacę podatki, palę,
    piję, na autostradzie depnę żeby więcej akcyzy zapłacić, stresuję się w
    pracy więc pewnie szybko umrę, a na chorobowe nie chodzę bo akurat jak
    mnie coś łapie to mam mało czasu :)

    Łukasz