  • 71. Data: 2009-01-12 08:00:33
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Nie wszyscy jednak wiedzą, że sporo takich placówek zostało zamkniętych za
    >długi, zlikwidowanych, a sprzęt, łącznie z tym darowanym przez orkiestrę -
    >zajęty przez komorników. Niezłe nie? :-)

    Reszta sprzętu zakupiona z akcji Owsiaka zostanie wyprzedana za marne
    pieniądze
    w komplecie ze szpitalami, które przejdą lada dzień w prywatne ręce:(
    A wtedy trzeba będzie mieć niemałą kasę, żeby wyleczyć własne dziecko:(((

    Grzech
    vl800

  • 72. Data: 2009-01-12 08:02:24
    Od: "Budyń" <b...@w...riders.pl>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Wykaż mi moje buractwo poprzez

    Jak sądzisz, ze cos trzeba wykazywać, to jestes w głebokim błędzie.
    Dowartościowujesz sie rzucając miesem?

    b.

  • 73. Data: 2009-01-12 08:13:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-11 22:33:55 +0100, Jarek Skórski <j...@w...pl> said:

    > Pytanie o to, z czego żyje Owsiak, jest pytaniem o to, z czego żyje
    > Owsiak. Cała reszta to Twoja interpretacja.

    Aha. Czyli spodziewasz się, że sam Owsiak się tu odezwie i na nie
    odpowie czy też zrobi to jego księgowy albo inny upoważniony rzecznik?
    Bo jak ktoś pyta, to o ile nie jest to czcza retoryka, zapewne
    spodziewa się odpowiedzi...
    A przecieź grupa pl.rec.motocykle (gdybyś przypadkiem zapomniał gdzie
    to pytanie zostało zadane) słynie z pośrednictwa w odpowiadaniu na
    trudne pytania skierowane do osób publicznych.

    Może jednak NTG?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 74. Data: 2009-01-12 08:22:45
    Od: "Budyń" <b...@w...riders.pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w komplecie ze szpitalami, które przejdą lada dzień w prywatne ręce:(
    > A wtedy trzeba będzie mieć niemałą kasę, żeby wyleczyć własne dziecko:(((

    No i co z tego? To naprawde nie jest grupa dyskusyjna na temat prywatyzacji
    służby zdrowia. Chcesz sie pożalić -zrób to gdzie indziej.

    b.

  • 75. Data: 2009-01-12 09:03:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McGregor pisze:

    > Jakoś mam nieodparte wrażenie że większość pisząca w temacie tego wątku
    > nie widzi, że wszyscy, którzy zabierają głos w odpowiedzi na moje posty,
    > są dużo wuiększymi chamami i skurwysynami niż ja. Ja tylko niestety
    > zniżyłem się do poziomu tej pseudodyskusji i odpowiadam większości tak
    > jak oni traktują mnie. Nie zauważyłeś tego Kuczu? Przeczytałeś wycinek
    > i wydajesz opinie. Przeczytaj całość, od początku.

    Przeczytalem calosc. Temat dyskusji mam gleboko. Razi mnie tylko ilosc
    bluzgow. I o tym pisalem.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 76. Data: 2009-01-12 09:52:26
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał

    > pytanie: z czego żyje Owsiak? Takie lekkie OT na wieczór:-)

    A że tak zapytam...
    Co Cię to interesuje?
    Czy Owsiak zagląda do twojego portfela?
    Wojtek

  • 77. Data: 2009-01-12 09:55:46
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Aha i jeszcze jedno: pewnie wszyscy wiedzą, że sprzęt który WOŚP kupiła w
    > latach ubiegłych został przekazany do publicznych placówek słuzby zdrowia.
    > Nie wszyscy jednak wiedzą, że sporo takich placówek zostało zamkniętych za
    > długi, zlikwidowanych, a sprzęt, łącznie z tym darowanym przez orkiestrę -
    > zajęty przez komorników. Niezłe nie? :-)

    Ale bzdury wygadujesz!
    Wrocławska Onkologia Dziecięca była strasznie zadłużona. Przyszedł komornik
    ale sprzętu nie mógl wziąć bo sprzęt należy do WOŚP a szpitale tylko z niego
    korzystają....
    Wojtek

  • 78. Data: 2009-01-12 10:56:37
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Arni pisze:

    > probowałem znalezc jakies dane, chocby ogolne. Nie mam czasu siedziec i
    > wyliczac, sprawozdania z orkiestry sa. Jak ktos chce wyniuchac afere
    > stulecia niech szuka. Nikt nie zauwaza ze jakos dziwnie duzoludzi daje
    > sie nabrac na ten "przekręt". Widocznie Owsiak jest geniuszem.

    Dla Was obu, szukajcie a znajdziecie:
    http://www.infoveriti.pl/firma/158131/zloty-melon/wa
    rszawa/niedzwiedzia/

    Można wybrać raport bezpłatny, uwzględniający ogólnodostępne dane KRS
    lub pełny (SMS 9,90 PLN) uwzględniający dane finansowe.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 79. Data: 2009-01-12 14:33:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    McGregor wrote:
    > Użytkownik "Ozz" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nastepny, który nic sensownego nie napisał, ślepo wierząc w szczytny
    > cel i swego Guru Owsiaka. Identycznie jest z Rydzykiem i jego armią
    > moherów. Nie widzisz podobieństwa kolego Wujku Staszku?

    a czy Ty musisz od razu wszytskich dookoła obrażac, tylko dlatego, ze
    piszesz na usnecie, a nie siedzisz twarzą w twarz z kimś przy stole?

    Wyraziłeś swoje (hmm, choć nie swoimi słowami) zdanie. W zasadzie masz do
    tego prawo, a inni mają prawo sie z nim nie zgodzić i z tym polemizowac. Nie
    znaczy to jednak, ze musisz od razu obrzucać kooś inwektywami, czy też
    zachowywac sie jakbys aobsolutnie nie wiedział co to granica dobrego smaku.

    Myslałem, ze choć na grupie motocyklowej mozna zachować pewnien poziom,
    choćby dlatego, ze miedzy motocyklistami tej życzliwości jest zdecydowanie
    więcej niż między kierowcami cieżarówek, czy zwykłych osobówek.
    Widać myliłem sie, a usenet to usenet. Szkoda.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 80. Data: 2009-01-12 14:41:50
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > więcej niż między kierowcami cieżarówek, czy zwykłych osobówek.
    > Widać myliłem sie, a usenet to usenet. Szkoda.
    Czego sie spodziewales? Kiedys moze tak bylo, jazda na motocyklu raczej byla
    zajeciem "elitarnym", teraz sie wszystko upowszechnia. Coraz wiecej jest tu
    nastolatkow i podstarzalych mlodzieniaszkow odreagowujacych swoje problemy.
    Zaczynamy miec tu "przekroj" spoleczenstwa. A ze spoleczenstwo zaczyna byc
    chamskie to i grupa idzie w tym kierunku.

    pozdrawiam
    BartekGSXF
    Ave18
    EL