  • 51. Data: 2009-01-11 20:12:38
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:496a4cfa$1@news.home.net.pl...
    >> 2. Nie miałem na myśli McGregora.

    Oczywiście, że masz na mysli mnie. Tylko ja odważyłem się skrytykować św.
    Owsiaka. Nie musisz się wstydzić.:-) Kolega Arni tylko czeka jak pies, żeby
    odgryźć Ci jaja. Jak mu się nie uda, wrzuci Cię do KF-u. Jak masz własne zdanie
    to nie sugeruj się psychologią tłumu. Nie każdy tłum ma racje... Oczywiście
    zdajesz sobie sprawę, że gdy znajdziesz się wśród 50 debili będziesz zawsze TY
    tym debilem. Oni będę wtedy "normalni". Bo ich jest więcej i oni określają
    normy:-) Niezłe nie?

    --
    McGregor

  • 52. Data: 2009-01-11 20:15:26
    Od: falco <m...@u...wp.pl>

    i jeszcze profesjonalny filmik z sieci ze wspólnej parady 2 i 4 kółek... ;)
    Janek ma zbliżenie! Nie tylko mi wpadł w oko... ;)

    http://tnij.org/cojm

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 175 '58

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________
    www.mfalco.empestudio.com

  • 53. Data: 2009-01-11 20:26:18
    Od: v...@p...onet.pl

    wiadomościnews:gkdi3a$lds$1@inews.gazeta.pl...

    > W chwili wyśmiewania nie wiedziałem, że to nazwisko.

    > Koledzy bronią się jak cipy. A niekolegów masz duzo więcej niż kolegów:-)
    >
    > --
    > McGregor

    witam. moze byscie panowie juz akonczyli te jalowa pyskowke?/

    pzdr vivaldi

  • 54. Data: 2009-01-11 20:28:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    I takie piękne maszyny też były...

    http://tnij.org/cojp

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 175 '58

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________
    www.mfalco.empestudio.com

  • 55. Data: 2009-01-11 20:48:55
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    McGregor pisze:
> [...]
    > 50 debili będziesz zawsze TY tym debilem. Oni będę wtedy "normalni". Bo
    > ich jest więcej i oni określają normy:-) Niezłe nie?

    Nie do końca tak. Sposób w jaki zareagowano na Twojego posta natchnął
    mnie żeby się odezwać.
    Ale było to ogólne stwierdzenie w nawiązaniu do....
    Bardziej opisywałem reakcje małolatów którym dzisiaj grzecznie,
    aczkolwiek bardzo stanowczo odmawiałem.

  • 56. Data: 2009-01-11 20:53:35
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Arni pisze:

    > to nie zauwazylem zeby tu ktokolwiek komukolwiek łatke przypinał. Te
    > "konkretne przykłady" nie miały miejsca na tej grupie. Wiec albo podaj
    > przyklady albo nie uogolniaj bo nie wiadomo do kogo pijesz.

    A zauważyłeś do którego posta "przykleiłem" odpowiedź?
    To zauważ.
    Odniosłem się do jakiejś rzeczywistości której jestem uczestnikiem.
    Poczujesz się lepiej jak podam konkretne przypadki ze swojego podwórka?

    Popracuj nieco nad "zauważaniem" i poszukaj trochę. Na tej grupie też
    możesz znaleźć kilka konkretnych przykładów (bez cudzysłowia) na to,
    że jakakolwiek krytyczna ocena WOSP z Owsiakiem to co najmniej
    świętokradztwo.

  • 57. Data: 2009-01-11 20:55:44
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jarek Skórski pisze:

    > Nie do końca tak. Sposób w jaki zareagowano na Twojego posta natchnął
    > mnie żeby się odezwać.

    a zauwazyłes w jaki sposob on zareagowal na polemike (bo to nawet
    krytyka nie była) np Irka Dyły? Posypały sie bluzgi.
    On nie jest chujem, pojebem, pedałem czy kutasem. Nie, on jest zwykłym
    prymitywem, ktory dyskutowac nie potrafi i tylko zaniża poziom grupy. Na
    dyskusje nie dał nikomu szansy wiec do kogo teraz żale?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 58. Data: 2009-01-11 21:04:08
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    > a zauwazyłes w jaki sposob on zareagowal na polemike (bo to nawet krytyka nie
    > była) np Irka Dyły?

    Kurwa Misiek, miałem mieć Cię w dupie ale nie mogę. Polemika Irka Dyły? O czym
    Ty kurwa mówisz??? Irek odezwał się po to żeby mi dojebać. Tylko i wyłącznie.
    Tak samo zresztą jak Ty. Wiesz co to jest polemika?

    > Posypały sie bluzgi.
    > On nie jest chujem, pojebem, pedałem czy kutasem. Nie, on jest zwykłym
    > prymitywem, ktory dyskutowac nie potrafi i tylko zaniża poziom grupy.

    Widzisz Misiek i znowu mnie obrażasz pierwszy. Pokaż jak Ty umiesz dyskutować.
    Poczytaj co miałem do zakomunikowania i poczytaj swoje i swoich kumpli
    inwektywy. Bluzgi nie zaniżają poziomu dyskusji. Uzyte w odpowiedniej formie
    nawet go podwyższają:-) Al Ty akurat niewiele chyba o tym wiesz. Dlaczego?
    Ponieważ dyskusja jest Ci obca.

    > Na dyskusje nie dał nikomu szansy wiec do kogo teraz żale?

    Kto się żali? Ty i Twoi kumple, że bluzgam. I że Owsika waszego nie lubię. Nie
    mogę nie lubić? Czy muszę go lubić bo Ty go lubisz? I nie wypieraj się KF-fem.
    Nie wierzę w niego...

    --
    McGregor

  • 59. Data: 2009-01-11 21:04:43
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 11 Jan 2009 21:12:38 +0100, McGregor <grzechryba <"wp.pl>"> wrote:

    [...]
    > Oczywiście, że masz na mysli mnie. Tylko ja odważyłem się skrytykować
    > św. Owsiaka.

    Możesz krytykować Owsiaka, chwalić Owsiaka, krytykować Rydzyka, chwalić
    Rydzyka, krytykować PO, chwalić PO, krytykować PiS, chwalić PiS, cokolwiek,
    tylko proszę, nie rób tego na tej grupie, bo teraz uważam Cię za
    głupiego, chamskiego trolla nie z uwagi na to, kogo krytykujesz (WoŚP mi
    zwisa i powiewa) tylko z uwagi na to, w jaki sposób przedstawiasz się na
    forum publicznym.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 60. Data: 2009-01-11 21:06:45
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gkd8dg$52g$1@news3.onet...
    > Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
    > 8<...>8
    > Maxiu, klasycznie karmisz Trolla!
    > Pozdrawiam
    > Sir Piernik
    > Betvelwe

    Nawet stary piernik wygrzebał się z łóżka żeby bronić św. Owsika. I przezywa
    mnie. Miło by Ci było jakbym nazwał Cię kutasem? Bo może Troll dla mnie ma
    podobny wydźwięk...

    --
    McGregor