  • 41. Data: 2009-01-11 19:07:35
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    jarek_bolo pisze:
    > McGregor może trochę przegiął pałkę i nie w takie słowa ubrał to co
    > chciał powiedzieć.
    > A mnie zastanawia drodzy grupowicze co powiecie na fakt, że organizacja
    > kościelna o nazwie Caritas robi 10 razy (szczegóły we wpisie na Blogu,
    > do którego link niżej podałem) więcej dla dzieci niż Owsiak, a jakoś
    > media się tym tak nie zachwycają. Ciekawe dlaczego? Wskazówki: Kościół,
    > wartości moralne, zasady vs. lewacka propaganda i poprawność polityczna
    > + polityka (długo by pisać).

    Kurcze..
    A mnie zastanawia jeszcze coś.
    Dlaczego jeśli ktoś przyzna się do tego że nie karmi Owsiaka to od razu
    dostaje łatkę nieczułego drania??

    BTW - czy jest gdzieś dokładne wyliczenie tego jakie są koszty zebrania
    tych pieniędzy ? (oprawa imprez, energia elektryczna, dniówki
    policjantów, żołnierzy i strażaków miejskich którzy chodzą z
    kwestującymi, gaże artystów, czas antenowy w telewizji)

  • 42. Data: 2009-01-11 19:18:46
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "piomay" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Cycki mi opadły...

    I tak miałeś obwisłe, jak stary pedał...

    > W której klasie jesteś? W trzeciej podstawówki? Nie... nie możliwe.

    Nie mozliwe. Masz rację.

    > Mój 2 i pół letni syn przewyższa cię mądrością i doświadczeniem o jakies 256
    > lat.

    Musze Cię rozczarować. Niestety tak nie jest. Chciałeś obronić kolegę czy mi
    dojebać. Bo nie wyszło Ci ani jedno ani drugie. Prześledź po kolei moje posty.
    Rzuciłem przemyślenia na temat orkiestry. Finansownaia, sensu istnie nia itp. Od
    razu dostałem od buców i innych kanali. Reszta moich chamskich odzywek to tylko
    konsekwencja idiotycznych postów Twoich kolegów, atakujących kogos kto myśli
    inaczej niż wielbiący Owsiaka elektorat. Co do Twojego syna: nie mieszaj Go do
    tego, bo okaże się że jednak jest mądrzejszy od Ciebie...
    P.S. Tak wogóle to zrobiłem EOT, ale wciąż nowi wielbiciele Jurka muszą mi
    dojebać. I nie udawajcie wszyscy takich nieprzeklinających, bo mnie to smieszy.
    I synka Piomaya pewnie też...
    --
    McGregor

  • 43. Data: 2009-01-11 19:20:04
    Od: b...@g...com

    On 10 Sty, 21:48, "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> wrote:

    CIACH
    > --
    > McGregor
    Rzadko kiedy ale teraz to mam ochote strzelic cie w pysk.
    Jestes idiota jakiego w zyciu nie widzialem, jebnij sie w leb.

    Bartek Kacprzak
    Łódź

  • 44. Data: 2009-01-11 19:23:07
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jarek Skórski pisze:
    > A mnie zastanawia jeszcze coś.
    > Dlaczego jeśli ktoś przyzna się do tego że nie karmi Owsiaka to od razu
    > dostaje łatkę nieczułego drania??

    piszesz tak ogolnie czy masz kogos konretnego na mysli?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 45. Data: 2009-01-11 19:39:35
    Od: piomay <p...@r...pl>

    McGregor pisze:

    > Prześledź po
    > kolei moje posty. Rzuciłem przemyślenia na temat orkiestry.
    > Finansownaia, sensu istnie nia itp.

    Nie odnosilem sie do tematu watku (ktory jest notabene baaaardzo NTG) a
    tylko i wylacznie do Twojego wysmiewania sie z czyjegos nazwiska.
    Bronic tez nie zamierzam nikogo bo moi koledzy obronia sie swietnie sami
    a niekoledzy mnie nie interesuja.

    --
    piomay
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/86022.html

  • 46. Data: 2009-01-11 19:41:39
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Arni pisze:

    > piszesz tak ogólnie czy masz kogoś konkretnego na myśli?

    Napisałem ogólnie w oparciu o konkretne przykłady.

  • 47. Data: 2009-01-11 19:44:49
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jarek Skórski pisze:

    > Napisałem ogólnie w oparciu o konkretne przykłady.

    w sensie ze niby ktos mcgregora nazwał nieczułym?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 48. Data: 2009-01-11 19:48:10
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Arni pisze:

    > w sensie ze niby ktos mcgregora nazwał nieczułym?

    1. "Dostać łatkę" nie musi oznaczać "zostać wprost nazwanym".
    2. Nie miałem na myśli McGregora.

  • 49. Data: 2009-01-11 20:02:13
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jarek Skórski pisze:

    > 1. "Dostać łatkę" nie musi oznaczać "zostać wprost nazwanym".
    > 2. Nie miałem na myśli McGregora.

    to nie zauwazylem zeby tu ktokolwiek komukolwiek łatke przypinał. Te
    "konkretne przykłady" nie miały miejsca na tej grupie. Wiec albo podaj
    przyklady albo nie uogolniaj bo nie wiadomo do kogo pijesz.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 50. Data: 2009-01-11 20:04:05
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    > Nie odnosilem sie do tematu watku (ktory jest notabene baaaardzo NTG) a tylko
    > i wylacznie do Twojego wysmiewania sie z czyjegos nazwiska.

    W chwili wyśmiewania nie wiedziałem, że to nazwisko.

    > Bronic tez nie zamierzam nikogo bo moi koledzy obronia sie swietnie sami a
    > niekoledzy mnie nie interesuja.

    Koledzy bronią się jak cipy. A niekolegów masz duzo więcej niż kolegów:-)

    --
    McGregor