  • Data: 2009-01-12 17:59:39
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:gkfn7a$7ul$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Kolego Bartku: równiez chciałeś zabłysnąć, ale jak Twój przedpiśca dałeś
    > ciała, niestety. Pomyliłeś chyba motocyklistów z myśliwymi. Kiedyś
    > motocykl to był jeden z najtańszych środków lokomocji. Jak kogos nie było
    > stać na samochód, to kupował motocykl. Mieli go raczej ludzie biedni,
    > trudno ich nazwać elitą. Dzisiaj posiadanie dobrego motocykla to forma
    > elitaryzmu. Nie kiedyś.
    Sorry ale nie jestes i raczej nie bede Twoim kolega, Nie po tym co tu soba
    reprezentujesz.
    I nie, nie pomylilem grup. To Ty je mylisz, mylisz posiadaczy motocykli i
    motocyklistow. Zreszta co ja Ci bede tlumaczyl, przeciez i tak wiesz
    najlepiej. Przeciez juz miales tyle motocykli.

    > Zaczynacie? Ty i Twój kolega? Tu zawsze był przekrój społeczeństwa. I nie
    > tylko tu.
    Ale bylo wiecej kultury, a Ty na razie wnosisz tylko chamstwo i buractwo.

    > Sądzisz tak na podstawie własnego zachowania?
    Zupelnie nie, Twojego.

    --
    BartekGSX6F, Ave1,8
    EL