  • 131. Data: 2009-01-15 08:26:02
    Temat: Re: motocykle (juz nie WOSP)
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gkmqbv$1kq$1@news.wp.pl...

    > ETZ250e w roku 1989, ciemnozielona rocznik 88. Znaczy wiekowo wczesniej bo
    > mialem wtedy 16 lat :) Wczesniejszej Jawy 50 Mustang ojca nie licze bo to
    > nie motocykl. Dosiadalem ja w wieku lat 11 czy 12. Licytujemy sie ?

    Dobra!!
    Rocznik 1973.
    W 1987 Jawa TS 350 chyba tez z tego roku. Kupiona za 100$ z przebiegiem 24
    km na gieldzie w Lodzi. Wczesniej wlasna motorynka Romet, Pannonia i Mustang
    ojca. Jezdzilem tez cz kumpla. Mozna powiedziec, ze w latach 1987-89
    mielismy pierwszy gang motocyklowy w Lodzi. 3 ts, 2 cz i 1 mz250 i 1 mz 251
    :D.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 132. Data: 2009-01-15 11:01:13
    Temat: Re: (troche ot) WOoeP - Wawa
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > No wiesz! Jakzebymsmialbabeopierdalac! ;)
    > Daj info na grupie regionalnej, pewnie ktos jak nie dla siebie to dla
    > sasiada czy znajomego wezmie.

    hehehe jakiej regionalnej ????;)

    u nas, w zielonej dziurze to ze dwa motocyklisy/tki sa, co sie na pl.rec
    udzielaja hahahahaha

    Easy

  • 133. Data: 2009-01-15 13:08:08
    Temat: Re: (troch? ot) WO?P - Wawa
    Od: n...@s...com

    On Thu, 15 Jan 2009 12:01:13 +0100, "Easy" <e...@o...nospam.org>
    wrote:

    >hehehe jakiej regionalnej ????;)

    Ano myslalem ze macie jakies pl.regionalne.zielona-dziura.
    Albo jakies wwww.dziuracz.pl czy cos ;)

    >u nas, w zielonej dziurze to ze dwa motocyklisy/tki sa, co sie na pl.rec
    >udzielaja hahahahaha

    Ale niemotocyklisci tez maja znajomych co moga potrzebowac ;P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 134. Data: 2009-01-15 13:16:22
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <p...@w...pl> wrote

    > Ja swoje pierwsze "prawdziwe" moto (MZ TS 150) kupiłem w 1983r.

    lepszejszy jestes ja swoja jawe 350 ts w 1987, alez to byl potwor :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 135. Data: 2009-01-15 13:33:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > "(pj)" <p...@w...pl> wrote

    > lepszejszy jestes ja swoja jawe 350 ts w 1987, alez to byl potwor :-)

    Leszczyki. Przed Wami i tak byl pierwszy motocyklowy portal MrDzeka. Ha!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 136. Data: 2009-01-15 14:00:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > W 1987 Jawa TS 350 chyba tez z tego roku. Kupiona za 100$ z przebiegiem 24
    > km na gieldzie w Lodzi.

    Znaczy bamber byles :)

    > Wczesniej wlasna motorynka Romet, Pannonia i Mustang
    > ojca. Jezdzilem tez cz kumpla. Mozna powiedziec, ze w latach 1987-89
    > mielismy pierwszy gang motocyklowy w Lodzi. 3 ts, 2 cz i 1 mz250 i 1 mz 251

    U nas sie wtedy tez smigalo na demoludach. Jeden kumpel mial GS400E,
    wtedy szal, gdybym taka dzisiaj zobaczyl w takim stanie jak on mial to
    bym sie chyba pozygal :) Drut i pakuly to byla podstawa :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 137. Data: 2009-01-15 14:56:20
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > lepszejszy jestes ja swoja jawe 350 ts w 1987, alez to byl potwor :-)

    eee tam! "potwór" to była: CZesia 350! ;-) Kolega miał w tym czasie, a
    Jawe TS350 miał inny. CZesia miała mega-moc-pojemność w porównaniu z
    moją TereSką (cuś jak Jawa) ale hamulcy za to niet! ;-) Być może wtedy
    (jadąc wymiennie na jego CZesi) naumiałem się nie panikować jak
    przyblokowane koło się ślizga, a ty jako-tako do przodu napierasz... ;-)

    Echh... to-se-ne-vrati...!

    p.s. jeszcze by się tu przydał wtręt Sybiego o Jego ZTCW wspomnieniach z
    Junakiem (bo ja nigdy nie praktykowałem)...

    --

    pozdr
    pj

  • 138. Data: 2009-01-15 15:03:36
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <p...@w...pl> wrote
    > p.s. jeszcze by się tu przydał wtręt Sybiego o Jego ZTCW wspomnieniach z
    > Junakiem (bo ja nigdy nie praktykowałem)...

    Tez byl ale pozniej, to byl dopiero motocykiel, heh.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 139. Data: 2009-01-15 16:26:14
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > ETZ250e w roku 1989, ciemnozielona rocznik 88. Znaczy wiekowo wczesniej
    > bo mialem wtedy 16 lat :) Wczesniejszej Jawy 50 Mustang ojca nie licze
    > bo to nie motocykl. Dosiadalem ja w wieku lat 11 czy 12. Licytujemy sie ?

    Nie. Ty sie licytowales i wygrales :) No trudno. Co zrobic, przezyje :)

    --
    piomay

  • 140. Data: 2009-01-15 19:17:48
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > p.s. jeszcze by się tu przydał wtręt Sybiego o Jego ZTCW wspomnieniach z
    > Junakiem (bo ja nigdy nie praktykowałem)...

    Jurley to byla bajka i marzenie kazdego smarkatego customizera :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!