  • Data: 2008-08-31 10:58:12
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: "ttt" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eh, raczki opadaja troche. Rozumiem, ze komorke ktora nosisz ze soba to
    > tez wstyd? Radiolinie ktore dostarczaja sygnal najwiekszym telekomom to
    > tez wstyd.
    >
    > Ty sobie pewno myslisz, ze na kazdym domku bedzie yaga - prawda?

    Pod pojeciem wstydu rozumiem radiowke 2,4Ghz. Komorki i radiolinie duzych
    telekomow sa profesjonalne, ale to inne pasmo. Tak wiec nie myl pojec.
    Radiowke 2,4 mozna z powodzeniem stosowac w zabudowach wolnostojacych, ale
    raczej slabo zurbanizowanych bo eter nie jest zapchany. W wiekszych miastach
    pasmo 2,4 jest tak pozapychane ze lepiej nie mowic.

    Wracajac do tematu to autor watku napisal, ze chodzi o zabudowe szeregowa, a
    nie domki wolnostojace. Zatem dla niego najlepiej by bylo, zeby sprobowal
    namowic UPC do zrobienia tam sieci. Pytanie tylko, czy UPC jest w
    bezposrednim poblizu. Wiem, jak UPC robi sieci i moge ich polecic. Tym
    bardziej, ze na jednym kablu klienci dostana i internet, i telefon, i
    telewizje. Na Twojej radiowce to moze tylko internet bedzie chodzic jako
    tako. Autorowi mozna tez polecic TP i Netie. Ale Netia nie robi juz nowych
    inwestycji w osiedla tzn. nie kladzie kabli. TP jest wlasciwie "zmuszona" do
    wykonania podlaczen z racji operatora swiadczacego usluge powszechna.