  • Data: 2011-07-28 14:55:03
    Temat: Re: [trasa] Piaseczno (wAw) => Rzeszów
    Od: Grejon <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-28 14:52, Franc pisze:

    > Z mapy wychodzi mi naście kilometrów znaczy blisko. A wspominali o
    > podtopieniach w całej okolicy Sandomierza.
    > Ale chyba zaryzykuję "9". Zobaczymy.

    Ja wielokrotnie jeździłem w tamte okolice po zalaniu Sandomierza i nigdy
    nie było problemów, nawet z mostem w Nagnajowie (zresztą był właśnie
    wykorzystywany jako objazd tego w Sandomierzu).

    Tylko tak jak mówiłem ten most jest teraz zwężony do jednego pasa i ma
    ograniczone DMC.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi