    From: ZS <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: transmiter tv
    Date: Mon, 18 Mar 2013 21:44:01 +0100

    > Teoretycznie OK. Ale praktycznie nie wiem, nie używałem.

    Ja już w domu kilka testowałem takich za 200zł i makabra po prostu.
    Obraz słaby, kolory okropne. Ten na 5GHz to przez strop nawet nie mógł
    wysłać sygnału. Te na 2,4 wysyła ale wiele do życzenia pozostawia. Jak
    ktoś przejdzie obok nadajnika to znika:) Micorfalówka właczona to na
    obrazie trzaski:) Ogólnie nie polecam. Teraz zakładam po prostu do
    sypialni zwykłą antenę i będę oglądał DVB-T. Brat pociągnął 15m kabel
    HDMI i też działa i to jak.